آتش سوزی پارکینگ ساختمان ۲ طبقه اداری در خیابان سعدی تهران منجر به نجات هر ۱۷ نفر افراد حاضر در این ساختمان شد.
کد خبر: ۹۷۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 23 June 2021

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره گفت:ساعت ۰۸:۰۱ امروز حادثه آتش‌سوزی در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۳ ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه یک ساختمان ۲ طبقه اداری متعلق به یکی از اتحادیه‌های اصناف بود که در طبقه همکف این ساختمان بخش پارکینگ و بخش دیگری نیز انباری به وسعت ۱۵۰ متر بود که لوازم و مواد غذایی در آن نگهداری می‌شد.

به گفته وی، در قسمت پارکینگ نیز یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ۳ دستگاه موتورسیکلت پارک بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از پارکینگ دچار شعله وری شده بود به گونه ای که آتش به سقف ها و همچنین خودرو و موتورسیکلت ها سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به طبقه دوم این ساختمان بود گفت: در این طبقه کارمندان این اتحادیه‌ مشغول فعالیت بودند و همچنین یک خانواده نیز در یک واحد مسکونی دیگر در همین ساختمان حضور داشت.

وی ادامه داد: در میان شعله های دود و آتش حدود ۱۷ نفر از ساکنان این ساختمان در وضعیت نا ایمنی قرار داشتند که گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار و گروهی نیز وارد عملیات نجات شدند و این افراد را به پشت بام ساختمان منتقل کردند و با استفاده از نردبان هیدرولیکی این افراد بدون مصدومیت از ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار