شهردار همدان خبر داد
شهردار همدان همراه با مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان از مراحل اجرایی بلوار قدر بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از میزان و نحوه انجام پروژه‌های عمرانی سطح منطقه سه، از بهبود کیفی فضای موجود و رفع ترافیک با بازگشایی معبر قدر سخن گفت.
کد خبر: ۹۶۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ 25 May 2021
عباس صوفی، در حاشیه این بازدید، عنوان کرد: بر اساس آنچه در برنامه ریزی مد نظر قرار داشت و قول آن را نیز به مردم عزیز و شهروندان این منطقه داده بودیم، عملیات احداث بلوار قدر در مراحل پایانی عملیات اجرایی قرار دارد.
صوفی با بیان اینکه بلوار قدر معبر ارتباطی بلوار حضرت امام (َع) به منطقه خضر خواهد بود به مزایای تحقق این پروژه در منطقه، اشاره کرد و گفت: این معبر قطعا در رفع ترافیک موجود و همینطور افزایش کیفی فضای موجود موثر خواهد بود. 

به گزارش تابناک همدان، وی با تشکر از مدیر منطقه سه شهرداری و همکاران ایشان بواسطه تلاش مستمری که در اجرای مطلوب و فنی پروژه‌ها به کار گرفته اند، ابراز کرد: در ادامه نیز با همت این عزیزان بلوار قدر را به میدان امام حسین (َع) خواهیم رساند تا شاهد تسهیل در حمل و نقل و رفع ترافیک در این منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی بلوار قدر با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی این منطقه و اکیپ سازمان عمران شروع شده است خاطر نشان کرد: این پروژه در حدود۳۰۰۰ تن آسفالت نیاز دارد و بعد از اتمام پروژه آسفالت‌ریزی در اینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه سه شهرداری همدان نیز گفت: به پشتوانه قولی که به شهروندان فهیم همدانی داده شده بود بازگشایی معبر و احداث بلوار قدر با تلاش شبانه روزی و نهایت سرعت در حال اجرا است.
 
محمد رضا فیضی منش، افزود: این بلوار معبر ارتباطی بلوار حضرت امام به منطقه خضر است و تا میدان امام حسین، بلوار سلامت و بلوار سردار همدانی که محوری مهم و اصلی در شهر همدان است ادامه خواهدیافت و اصلی در شهر همدان است ادامه خواهدیافت.

وی با بیان اینکه این پروژه با مساحت پروژه ۱کیلومتر، به عرض ۳۵متر و با اعتبار ۲۰میلیارد تومانی در حال اجرا است ابراز کرد: در این محل میدانی با مساحت ۳۶۰۰ متربه قطر ۶۶ متر احداث شده است، از تمامی مالکین که همکاری و مساعدت لازم را در واگذاری املاک برای اجرای پروژه داشته اند، تشکر کرد.

فیضی منش تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ در هر ماه شهرداری منطقه ۳پروژه‌های عمرانی را به بهره‌برداری می‌رساند و قطعاً در پایان هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار