فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: ۸ هزار و ۸۲ معتاد متجاهر از ابتدای سال تاکنون در تهران جمع‌آوری شدند.
کد خبر: ۹۶۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 19 May 2021

سردار حسین رحیمی در حاشیه دوازدهمین طرح ظفر، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگهداری معتادان متجاهر وظیفه پلیس نیست و وظیفه پلیس جمع‌آوری آن‌ها است، افزود: از ابتدای سال تاکنون هشت هزار و ۸۲ نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری شده است؛ همچنین هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر مرد و ۷۰ معتاد متجاهر زن طی سه روز گذشته جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه سه سال است فریاد می‌زنیم ۱۲ مرکز نگهداری معتادان متجاهر و گرم‌خانه در محل شوش، مولوی و هرندی است که باعث می‌شود این محلات به چالش کشیده شود، گفت: این مراکز باید به خارج از تهران منتقل شوند و جای تاسف دارد که تاکنون کاری صورت نگرفته است.

رحیمی اضافه کرد: ٢ هزار معتاد متجاهر دارای بیماری‌های عفونی و بیماری‌های واگیر در تهران وجود دارند و هیچ مرکزی آن‌ها را پذیرش نمی‌کنند.

چهار هزار معتاد متجاهر به دلایل مختلف پذیرش در مراکز نشده اند

رئیس پلیس پایتخت گفت: حدود چهار هزار نفر از معتادانی که از ابتدای سال تاکنون جمع‌آوری شده‌اند به دلایل مختلف پذیرش نشده‌اند.

وی گفت: حدود ۲۰ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد اما متاسفانه ظرفیت نگهداری معتادان ۱۰ هزار نفر است، هزار معتاد متجاهر زن نیز در تهران وجود دارد.

سردار رحیمی افزوو: همواره بیش از چهار هزار معتاد متجاهر رها شده در شوش، مولوی و هرندی وجود دارد که بیش از پنجاه درصد از آن‌ها منع پذیرش دارند.
تخصص پدر و مادر در سلاخی کردن فرزندانشان
به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی درباره اعترافان جدید قاتلین خرم‌دین اظهار داشت: شب گذشته همکارانم در بازجویی از قاتلین هنرمند (بابک خرمدین) به قتل داماد و دختر خود نیز اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در سال ۹۰ دامادشان را به دلیل آزار و اذیت دخترشان بیهوش، مُثله و پس از قطعه قطعه کردن در جاهای مختلف رها کردند.

رحیمی افزود: به گفته خانواده خرم‌دین پس از هفت سال یعنی در سال ١٣٩٧ به دلیل اینکه دخترشان به انحرافات کشیده شده بود بیهوش و پس از آن، وی را قطعه قطعه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار