رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: هشت هزار خودرو از ابتدای اعمال محدودیت‌های کرونایی، به دلیل بی‌توجهی به محدویت‌ها در سراسر استان، اعمال قانون و جریمه شدند.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 10 March 2021

هشت هزار خودرو در محدویت‌های کرونایی استان سمنان جریمه شدند

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی  ابراز داشت: از مجموع هشت هزار خودرو جریمه شده در استان سمنان به دلیل بی توجهی به محدودیت‌های ترافیکی، نزدیک به ۶ هزار خودرو به دلیل تخطی از محدودیت تردد شبانه جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان بیان کرد: ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی به داخل شهرهای استان در شرایطی که استان در شرایط قرمز کرونایی قرار داشت و محدودیت تردد شبانه از جمله تخلف‌های رانندگی با اعمال محدودیت کرونایی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تردد خودروها در محورهای درون شهری استان سمنان از ساعت ۲۱ تا سه صبح همچنان تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان ادامه داد: دوربین‌ها در سراسر استان سمنان فعال است و تردد خودروها خارج از زمان مجاز ثبت و مشمول جریمه می‌شود.

وی اضافه کرد: پلیس نیز با حضور فیزیکی در معابر شهری رانندگانی را که قانون ممنوعیت تردد شبانه را رعایت نکنند به صورت دوبرگی جریمه می‌کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سمنان خاطرنشان کرد: در جریمه دوبرگی ممکن است قبض جریمه به دست راننده متخلف نرسد، اما پیامک جریمه به تلفن همراه مالک خودرو ارسال می‌شود.

بزرگی یادآور شد: شهروندان و به خصوص رانندگان با ماموران پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت شبانه تردد همکاری داشته باشند و از انجام سفرهای بین شهری غیرضروری پرهیز کرده و برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های کرونایی پای‌بند باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان بدون اغماض جریمه می‌شوند.

خیز جدید کرونا، همزمان با سراسر کشور، در استان سمنان رنگ‌بندی ٢ شهرستان شاهرود و دامغان را به نارنجی تغییر داده است.‌

اکنون در استان سمنان شهرستان‌های شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستانهای سمنان ، گرمسار و  مهدیشهر در وضعیت رنگ بندی زرد و سه شهرستان آرادان ، سرخه و میامی نیز در وضعیت رنگ بندی آبی قرار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار