منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از جهاد دانشگاهی استان سمنان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های سرآمد در فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه نام برد.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰ 12 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، یاسر عربی امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان که با حضور فرماندار گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از جمله نهاد‌های موفق و ارزشمند در کشور است و خدمات بسیار مطلوب و متنوعی ارائه می‌کند.

وی به غنای مواد معدنی در گرمسار پرداخت و گفت: با توجه به اینکه شهرستان گرمسار مهد نمک و کویر به‌شمار می‌رود، لازم است از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان در این حوزه بهره بیشتر ببریم، در این دو حوزه برنامه‌های زیادی داریم که با کمک جهاد دانشگاهی استان انجام خواهیم داد.

منتخب مردم گرمسار و آرادان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: شعار ما در انتخابات داوزدهمین دوره مجلس، فصل نو، فصل جدید بوده است؛ بنابراین در برنامه توجه ویژه‌ای به دانش و مطالعات پژوهشی و علمی داریم که جهاد دانشگاهی استان نیز در آن سرآمد است.

وی ادامه داد: برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان، لازم است دفتر این نهاد در شهرستان گرمسار مجدد راه‌اندازی شود.

این منتخب مردم از حمایت خود از راه‌اندازی دفتر جهاد دانشگاهی در گرمسار خبر داد و بیان کرد: ما از ایجاد جهاد دانشگاهی در گرمسار حمایت لازم را خواهیم داشت، ان‌شاءالله فرماندار شهرستان گرمسار نیز پیگیر این اتفاق خوب خواهند بود و فضای مناسبی را برای راه‌اندازی دفتر جهاد دانشگاهی شهرستان گرمسار در اختیار شما خواهند گذاشت.

علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در این دیدار با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، از اجرای طرح‌های فناورانه در حوزه‌های فرآوری مواد معدنی، بخصوص معدن نمک و ... در شهرستان گرمسار خبر داد.

وی ادامه داد: در سال گذشته سه طرح فناورانه و دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی بر پایه مواد معدنی شامل کود گرانول، مالچ معدنی و خوراک دام سبک توسط محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی سمنان، اجرا و به مرحله تولید رسید، ان‌شاءالله امسال نیز با حمایت و همکاری مسؤولان در شهرستان گرمسار، یک طرح فناورانه در حوزه معدن نمک اجرا خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از آمادگی این نهاد برای ارائه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی استان در سال‌های قبل در شهرستان گرمسار صاحب دفتر نمایندگی بوده است، در حال حاضز نیز خدمات نمایندگی خون بند ناف رویان در این شهرستان ارائه می‌شود، ان‌شاءالله با مساعدت و همکاری نماینده و فرماندار دفتر جهاد دانشگاهی استان در شهرستان گرمسار دوباره راه‌اندازی شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار