پروژه سرمایه گذاری ۲۵ میلیاردی اجرای شبکه فیبر نوری (شهرهوشمند) در آمل کلید خورد.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 10 February 2021

با حضور مدیرکل فنی استانداری مازندران، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، امام جمعه،فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، دادستان، رئیس دادگستری آمل، رئیس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر آمل و شهردار آمل ۷ طرح عمرانی، خدماتی شهرداری و شورای اسلامی شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، این طرح ها و پروژه سرمایه گذاری شبکه فیبر نوری با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.

طرح (شهر هوشمند) اکنون فقط در برخی مراکز استان‌ها اجرا شده و شهر آمل نیز نخستین شهر غیرمرکز استان است که با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی شرکت و شهرداری آمل به صورت مشترک اجرایی خواهد شد.

طول شبکه اجرای فیبرنوری حدود ۳۱ کیلومتر است که با بهره برداری از آن به عنوان توسعه زیرساخت شهر هوشمند در آمل، افزایش سطح خدمات شبکه همراه و ارائه تکنولوژی جدید در حوزه ارتباطات وفناوری ها با مشکلات کم‌تری به شهروندان آملی ارائه خواهد شد.

این طرح‌ها شامل افتتاح سه پارک محله در کوچه ایثار ۵ به مساحت دو هزار و ۶۰۰ مترمربع، مینی پارک در کوچه رضوان ۶۰ به مساحت ۵۵۰ مترمربع و پارک محله نسترن در خیابان پاسداران به مساحت هزار و۶۲۰ مترمربع است که با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

دو طرح حوزه ترافیک شهری، شامل اصلاح طرح هندسی زیرگذر پل شهدای جنگل با اعتبار ۵ میلیارد ریال و اصلاح طرح هندسی تقاطع همسطح بلوار بسیج در لاله ۴۶ به شعاع ۲۵ متر با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار ونیز تکمیل پوشش سقف سنتی در بازار نمدمالان به طول ۲۲۰ متر مربع و اعتبار ۱۷ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار