به مناسبت ۹ اردیبهشت روز روانشناس و مشاور با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران، مراسم گرامیداشت و تجلیل از مشاورین همکار و مشاورین کلینیک رز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹ 01 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، به مناسبت ۹ اردیبهشت روز روانشناس و مشاور با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران، مراسم گرامیداشت و تجلیل از مشاورین همکار و مشاورین کلینیک رز برگزار شد.

 

برگزاری مراسم گرامیداشت روز روانشناس و مشاور در کمیته امداد مازندران  

در این مراسم میثم معافی اظهار داشت: روانشناسان و مشاورین با روح انسان‌ها در ارتباط هستند و چون روح ابدیست تاثیر کار آنان تا همیشه جاودان خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم مشاوره اسلامی و تاثیر معنویت در روح و فطرت انسان‌ها بیان داشت: مشاوره مذهبی و مشاوره کلاسیک در کنار هم و با هم‌افزایی می‌توانند در هدایت و تربیت اجتماعی گام مهمی بردارند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، در حال حاضر ۱۶ همکار در ادارات اجرایی و ۳۰ مشاور در کلینیک رز استان مازندران درحال ارائه خدمات در حوزه روانشناسی و مشاوره برای جامعه هدف هستند گفت: ارائه خدمات در کلینیک روز برای سایر اقشار نیازمند جامعه نیز فراهم است و این خدمات شامل مشاوره فردی و گروهی، آموزش‌های پیشگیرانه، روان‌سنجی و سایر خدمات در حوزه روانشناسی می‌باشد.

میثم معافی گفت: در سال گذشته، ۶۵۵۵ نفر با ۱۳۹۷۱ جلسه از مشاوره فردی، ۳۳۷۹ نفر از راهنمایی فردی، ۱۳۷۴ نفر با ۲۴۱ جلسه از مشاوره گروهی و ۶۷۸۵ نفر با ۳۵۳ جلسه از راهنمایی گروهی بهره‌مند شدند.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های مشاورین همکار و مشاورین کلینیک رز گفت: نقش مشاوران همچون ائمه تربیت انسان‌ها و اصطلاح مسیر است که می‌توان جامعه را به سمت خِیر و صلاح هدایت کنند.

خاطرنشان می‌شود: در پایان این مراسم از روانشناسان و مشاورین کلینیک رز و همچنین همکاران روانشناس و مشاور تقدیر به عمل آمد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار