کنایه امام جمعه دهدشت به برخی سیاسیون
امام جمعه دهدشت : آیا آقای بایدن معاون اوباما نبود؟ آیا طرح‌هایی که ایشان برای کشور گذاشته بود و تحریم هایی که انجام گرفت در زمان این آقا نبود؟ دو سه روز بعد از برجام اولین تحریم را امضا کرد .
کد خبر: ۹۳۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 29 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه این روزها برخی در شبکه‌های خارجی و برخی در داخل همچنان برای آقای بایدن فرش قرمز پهن می کنند، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب شرط برگشت جمهوری اسلامی به برجام برداشتن و رفع همه تحریم هاست.
امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: هر وقت این مهم ملموس شد و در کشور عملی دیده شد به برجام برمی‌گردد در غیر این صورت غربگراها و آنهایی که فرش قرمز برای بایدن پهن می کنند خیال خام و باطل برگشت به برجام را از ذهن بیرون کنند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه انسان از آدرس غلط دادن برخی ها در کشور تعحب می‌کند، ادامه داد: آیا آقای بایدن معاون اوباما نبود؟ آیا طرح‌هایی که ایشان برای کشور گذاشته بود و تحریم هایی که انجام گرفت در زمان این آقا نبود؟ دو سه روز بعد از برجام اولین تحریم را امضا کرد .
وی تصریح کرد: بایدن در راهبردهایش همان ترامپ و در تاکتیک‌ها اوباما است.
خطیب نماز جمعه دهدشت، جلوگیری ایران از دستیابی به تسلیحات هسته ای، کاهش تنش های منطقه ای که بی ثباتی و رقابت نیابتی در آمریکا را به امر دائمی تبدیل می کند را از اهداف و برنامه های بایدن دانست.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود:سیاستمداران توجه کنند و آنها که داعیه زبان فهمی‌شان گوش فلک را کر کرده بود هنوز متوجه نیستند، بایدن آب نبات نشان می دهد برخی قند در دلشان آب می شود.
وی ادامه داد: بر خلاف تصور بایدن و برخی ساده اندیشان با راهبرد رهبر انقلاب نه مذاکره و نه برجام برای ما اهمیت ندارد بلکه رفع فوری و برداشتن فوری همه تحریم هاست اگر اتفاق نیفتاد مصوبه مجلس باید زودتر اجرایی شود.
امام جمعه کهگیلویه حمله موشکی به ریاض را یادآور شد و گفت: با برنامه های تفرقه انگیز ریاض امنیت ندارد امروز جبهه مقاومت اجازه آسایش و آرامش را به داعش و حامیانشان درخلیج فارس نخواهد داد.
وی همچنین گام مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی در بودجه 1400 را مورد اشاره قرار داد و افزود:طرح های خوبی  از جمله اختصاص درآمد ناشی از حذف ارز رانتی 4200 تومانی به مردم و افزایش مبلغ یارانه ها را مجلس پیگیری می کند. امیدواریم مصوب شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار