در حضور رئیس دفتر رئیس جمهور انجام شد
نکته مهم این بود که کیایی نژاد در سخنان خود تاکید داشت که مشکلات بارها به صورت شفاهی و حتی کتبی به اطلاع مسئولان ارشد کشور و به ویژه رئیس جمهوری رسیده است.
کد خبر: ۹۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 11 September 2015

به گزارش تابناک – البرز: به مناسبت سالگرد رحلت آیت‌الله سید محمود طالقانی، مراسم ویژه‌ای در زادگاه ایشان با حضور نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری برگزار شد.
مفید کیایی‌نژاد نماینده طالقان از این فرصت برای بیان مشکلات و انتقال گلایه‌های مردم به نهاوندیان استفاده و برخی از کمبودها و کم‌ کاری‌های این منطقه را در حضور استاندار به اطلاع رئیس دفتر رئیس جمهوری رساند.
مسائلی از جمله بحران بی‌آبی، عدم تخصیص سهم آب از سد طالقان، بیکاری، رکود صنایع از جمله کارخانه فخر ایران و شرکت فراسا، مشکلاتی که بانک صنعت و معدن برای صنایع ایجاد کرده ، بلاتکلیف ماندن جاده هشتگرد - طالقان طی 11 سال و نداشتن گاز در شهرستان طالقان که یکی سردترین مناطق استان و حتی کشور است از جمله مسائلی بود که این نماینده به آنها اشاره کرد.
نکته مهم این بود که کیایی نژاد در سخنان خود تاکید داشت که این وضعیت زیبنده و مناسب مردم ساکن شهرستان‌هایی چون طالقان نیست و مشکلات بارها به صورت شفاهی و حتی کتبی به اطلاع مسئولان ارشد کشور و به ویژه رئیس جمهوری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار