نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ،کلید موفقیت کشور را حفظ اتحاد وانسجام ملی دانست.
کد خبر: ۹۲۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 18 December 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه ولایت فقیه ستون وحدت محسوب می‌شود افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی از اهم موضوعات است و همه باید با برادری با یکدیگر در کشتی انقلاب با وحدت و انسجام برای رفع مشکلات تلاش کنند و دعواهای سیاسی کنار گذاشته شود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان گرگ صفت ایران اسلامی دانشمندان هسته‌ای را هدف قرار داده‌اند یادآورشد:باید مراقبت دسیسه‌های سفاکانی که با هم دستی آمریکا جنایت می‌کنند، باشیم.
وی با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری، باید برای بی اثر کردن تحریم‌ها تلاش شود و نباید به دشمنان اعتماد کرد افزود: دشمنی ایادی استکبار آنچنان است که کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز را به دولت نمی‌دهند بنابراین باید تحریم‌ها را خنثی کرد و همگان همت کنند تا اقتصاد متحول و وابستگی به نفت متوقف شود.
امام جمعه اراک با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: شهدا گوی سبقت را از همگان ربودند و بیشتر بزرگان به عملکرد و شهادتی که نصیب آنان شده، غبطه می‌خورند.
وی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) به پرستارانی که در زمان شیوع کرونا مجاهدانه تلاش کردند اظهارداشت: از مردم درخواست داریم که در شب یلدا با مدیریت تردد آن را به غم مبدل نکنند.
وی با اشاره به اینکه هم اینک وضعیت استان مرکزی به حالت نارنجی درآمده و تلفات از ۱۸ به چهار نفر سیده است افزود: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمستان را پشت سرخواهیم گذاشت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در هفته گذشته با کمک سازمان‌ها و خیران در استان مرکزی گفت: تاکنون ۲۱۷ هزار بسته در اختیار اقشار نیازمند استان قرار گرفته است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته پژوهش وبیان اینکه تمام تحولات کشور با تحقیق شکل می‌گیرد یادآورشد: باید دانشگاه ها، کارخانجات و مراکز تحقیقاتی به امر پژوهش توجه کنند.
وی با بیان اینکه استان مرکزی دارای ذخایر معدنی گوناگونی است گفت: باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و معادن را با فرآوری و دوری از خام فروشی به تولید رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار