امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: نتیجه عملکرد شهید رئیسی و خدماتی که برای رضای خاطر خدا و مردم انجام می‌داد، آرامش خاطر رهبری بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 21 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی ،حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی سه شنبه اول خردادماه ۱۴۰۳ در مراسمی که به مناسبت شهادت خادم‌الرضا شهید ابراهیم رئیسی در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تسلیت این داغ بزرگ، به عمر کوتاه ریاست جمهوری شهید رئیسی اشاره و تصریح کرد: یاد و نام شهید رئیسی در تاریخ پر فراز و نشیب کشور و در اذهان این ملت باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه دکتر رئیسی هرگز به دنبال ریاست و مطرح کردن خود نبود، اظهار کرد: شهید رئیسی خود را سرباز کوچکی در خدمت ولی فقیه می‌دانست و با تسلطی که بر نفس خود داشت، ضمن اثبات ولایت مداری در عمل توانست آرامش خاطر مقام معظم رهبری را در طول دوران ریاست جمهوری جلب کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی هیچگاه به دنبال حاشیه نبود و با شعار خدمت وارد کارزار ریاست جمهوری شد، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در این راه بدون خستگی کار خود را ادامه داد.

وی با اشاره به همدردی بیش از ۵۰ کشور بابت این حادثه تلخ و اعلام عزای عمومی در ۸ کشور خاطرنشان کرد: کسی که برای خدا کارکند خدا هم برایش سنگ تمام می گذارد و امروز نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا از عظمت او یاد می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار