رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان:
رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بابیان اینکه این ستاد در رتبه پنجم کشوری قرار دارد، گفت: این ستاد با ارتباط دستگاه‌های مختلف می‌کوشد تا نماز به بطن جامعه راه پیدا کند.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 17 December 2020

ستاد اقامه نماز استان سمنان در جایگاه پنجم کشور قرار گرفت

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح پنج‌شنبه در بیست و نهمین اجلاس ویدئوکنفرانسی استانی نماز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه این مراسم هرسال پویاتر از قبل برگزار می‌شود، ابراز داشت: برگزاری مراسم به‌صورت ویدئوکنفرانس دستاورد جدیدی محسوب می‌شود تا همه آحاد جامعه بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی ضمن بیان اینکه به دلیل شرایط کرونا بالغ ۸۰ درصد جلسه به‌صورت مجازی در حال برگزاری است، افزود: تلاش شد تا با استفاده از همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید محتوا در فضای مجازی صورت گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بابیان اینکه این ستاد رتبه پنجم کشوری را در اقامه نماز دارد، ابراز داشت: خواستگاه تشکیل این اجلاسیه به فرمایش حجت‌الاسلام قرائتی بود که ارتباط تنگاتنگ با چند حوزه دارد که مهم‌ترین آن آموزش و پرورش است.

شمس‌الدین بابیان اینکه بخش عمده از افرادی که در ایران زندگی می‌کنند اهل اعلم هستند، در ادامه تصریح کرد: حدود یک هزار مدرسه در استان سمنان وجود دارد که قابلیت کار در آن‌ها می‌تواند به‌مراتب بهتر از مساجد باشد اگر این دانش آموزان امروز در عرصه باشند برای آینده کهن مثبت خواهد بود.

وی افزود: ستاد اقامه نماز از هنر بهره‌برداری می‌کند و توانسته ارتباط لازم را بادانش آموزان برقرار کند که امیدواریم این روند با همراهی آموزش‌وپرورش همچنان تداوم یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار