فرمانده انتظامي استان از كشف ۲۰۰ كيلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری۱۷ توزیع کننده عمده مواد مخدر در طرح هاي عملياتي یک هفته گذشته پليس استان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 12 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود: موضوع مبارزه با موادمخدر از اولويت‌هاي عملياتي پليس بوده و بدين منظور پلیس استان همواره با اجراي طرح‌ها، گشت‌هاي ويژه و ماموريت‌هاي مختلف پليسي، بر آن بوده است تا گام‌هاي تاثيرگذاري را در این زمینه بردارد.
وي با تاكيد بر اينكه مبارزه با موادمخدر يك موضوع اجتماعي است و تنها اقدامات پليسي نمي‌تواند پاسخگوي آن باشد، به عمليات هاي يك هفته گذشته پليس در اين زمینه اشاره داشت و افزود: در یک هفته گذشته ۲۰۰كيلوگرم انواع مواد مخدر در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی کشف و ۱۷ توزیع کننده عمده مواد مخدر نیز دستگیر شده است.
فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به توقیف ۷ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر از سوداگران مرگ در اين عملیات ها اظهارداشت: احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با موادمخدر و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به پليس، مي تواند در برخورد موفقیت آمیز پلیس با قاچاقچيان و سوداگران مرگ نقش موثری داشته باشد.
فرمانده انتظامي استان مرکزی آموزش مناسب به خانواده ها، اطلاع رساني بهنگام و آگاه سازي اجتماعي را به منظور پیشگیری از گسترش این بلای خانمانسوز در سطح جامعه بسیارضروري دانست و گفت: نوجوانان، جوانان و خانواده ها درباره آسیب های ویرانگر مواد مخدر بايد بیش از گذشته آگاه شوند تا بتوان با عزمي راسخ و همگاني در آینده ای نه چندان دور، شاهد از بین رفتن این پدیده آسیب زا در اجتماع باشیم.
سردار مخفمی شهرستانی با قدردانی از نقش مشارکت شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت های پلیسی افزود: متهمان دستگير شده در عملیات های مذکور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار