معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۲ فیلم مستند از این استان به سومین جشنواره MIUVEF ژاپن (جشنواره بین المللی رسانه‌های بصری ژاپن) راه یافت.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 09 December 2020

ناصر آریایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فیلم مستند "دوزان" ساخته عدنان طاهری فیلمساز خوزستانی به بررسی آسیب شناسی اجتماعی_ اقتصادی ویروس کرونا بر قشر آسیب پذیر جامعه می پردازد.

وی افزود: فیلم مستند "سه متر و چند سانت" به کارگردانی مصطفی صالحی نژاد، مستندساز خوزستانی نیز به موضوع پاندمی کرونا پرداخته است و افرادی را به تصویر می کشد که به صورت داوطلبانه و جهادی، فوت شدگان ناشی از کرونا را پیش از دفن، غسل می‌دهند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: این ۲ فیلم در ماه دسامبر ۲۰۲۰ در جشنواره MIUVEF ژاپن به نمایش در می آید.

به گزارش ایرنا جشنواره بین المللی MEIHODO INTERNATIONNAL YOUTH VISUAL MEDIA FESTVAIL یک جشنواره مشترک با همکاری آکادمی فیلم پکن در چین است که برگزار کنندگان آن از برندگان ژاپنی جشنواره های امی و اسکار و همچنین روسای آکادمی فیلم پکن هستند.

در این جشنواره فیلم هایی از کشورهای ایران، اسپانیا، آمریکا، فرانسه، فیلیپین, مالت، چین، ژاپن، روسیه، مصر، دانمارک، آلمان, کره جنوبی, برزیل و ترکیه حضور دارند.

سومین دوره این جشنواره از ۲۳ دسامبر در شهرهای ناکازاکی و فوکواکا در ژاپن برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار