در سومین سال شوراهای اسلامی دوره چهارم
در نشست شورای بخش مرکزی که با حضور بخشدار مرکزی جم برگزار شد اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی بخش مرکزی در سومین سال دوره چهارم شوراها انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶ 10 September 2015
سید مجید حسین زاده بخشدار مرکزی جم با اشاره به وفاق و همدلی خوب میان مجموعه شورای بخش مرکزی گفت: این همراهی و همدلی  در سال گذشته و سال جاری منشا تحولات مهمی در روستاهای این بخش بوده است.

وی شوراها را نماد بارز مردم سالاری در جامعه دین‌مدار ایران برشمرد و افزود: هرگاه مسئولیت امور در کشور به مردم واگذار شده تحولات مثبت را نیز به همراه داشته است.

حسین زاده شوراهای بخش مرکزی را بسیار پویا و فعال توصیف کرد و تصریح کرد: شوراهای بخش مرکزی در طی دو سال گذشته ارتباط و تعامل بسیار خوبی را با مجموعه بخشداری مرکزی داشته اند و روند توسعه روستاها نیز به دنبال این تعاملات شتاب بیشتری پیدا کرده است.

بخشدار مرکزی جم هفته دولت را ویترینی زیبا برای عرضه تلاش‌های مردم، شوراها و دهیاران بخش مرکزی دانست و یادآور شد: پروژه های بسیار زیادی در هفته دولت در شهرستان جم به بهره‌برداری رسید که سهم بخش مرکزی از این پروژه ها چشمگیر است.

حسین زاده بخشداری را همراه و همگام مردم و شوراها توصیف کرد و گفت: تلاش مجموعه بخشداری مرکزی بر حمایت تمام و کمال از شوراهاست و در این راستا از هیچ حمایت و همراهی دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: شوراهای همدل و پرتلاش، منشا تحولات خواهند بود و انتظار داریم روند مثبت حرکت شورایی در بخش مرکزی، روز به روز افزایش یابد.

بخشدار مرکزی جم از انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی خبر داد و گفت: در نشستی که با حضور تمامی اعضای شورای بخش مرکزی جم برگزار شد اعضای هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی در سومین سال دوره چهارم شوراها انتخاب شدند.

سید مجید حسین زاده با اشاره به اینکه انتخابات شورای بخش مرکزی در کمال آرامش و همدلی برگزار شد اظهار کرد: در این نشست ناصر حاتمی برای سومین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای بخش مرکزی در انتخاب شد.

وی افزود:  هم چنین بهروز افتخاری و محمد باقر رفیعی پور نیز به عنوان نایب رئیس و سخنگوی این شورا برای یک سال دیگر انتخاب شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار