حسین بشری در توضیح خبر افزود: این دو نفر پس از ارتکاب قتل از محل فراری و گوشی‌های خود را خاموش کرده بودند، اما پلیس استان همدان با انجام تحقیقات دقیق و بهره گیری از توان عملیاتی موفق شد این دو را روز گذشته در همدان و یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و در یک عملیات جداگانه و منسجم دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت کنند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 09 November 2020
معاون اجتماعی پلیس استان همدان اعلام کرد: دو نفر از افرادی که در تاریخ ۱۹ شهریورماه سال جاری در میدان باباطاهر همدان جوان ۲۵ ساله‌ای را با ضربه چاقو مضروب و نهایتاً به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، حسین بشری در توضیح خبر افزود: این دو نفر پس از ارتکاب قتل از محل فراری و گوشی‌های خود را خاموش کرده بودند، اما پلیس استان همدان با انجام تحقیقات دقیق و بهره گیری از توان عملیاتی موفق شد این دو را روز گذشته در همدان و یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و در یک عملیات جداگانه و منسجم دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت کنند.

وی مطرح کرد: متهمان در تحقیقات معموله به درگیری منجر به فوت مقتول اعتراف و علت درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرده و یکی از متهمان به قتل مقتول با ضربات چاقو اعتراف کرد و پرونده پس از بازسازی صحنه قتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و هر دو متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان در پایان تأکید کرد: برای پیشگیری از این‌گونه موارد ضرورت دارد علاوه بر اینکه والدین بر فرزندان خود نظارت بیشتری کنند، جوانان نیز در انتخاب دوست دقت کافی را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار