رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس اعلام قبلی عصر فردا آغاز می‌شود و بر پایه اعلام سازمان لیگ، ذوب‌آهن در این روز در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان است.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 05 November 2020

به گزارش تابناک، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری مجازی قبل از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اظهارداشت: تیم ما تمرینات خوبی در چهل روز گذشته پشت سرگذاشت و در مجموع وضعیت بدنی بازیکنان خوب است که متاسفانه از سه بازیکن مهرداد قنبری به دلیل محروم شدن، علی دشتی به علت مصدوم شدن و علی نوید زاده به لحاظ مسائل نظام وظیفه در بازی فردا نداریم

 رحمان رضایی با بیان اینکه بازیکنان از لحاظ بدنی و روحی برای بازی فردا آماده هستند به آرایش تیمش اشاره داشت و گفت: تیم ما دفاع و حمله با توجه شرایط بازی عمل می کند با وجود این که در میانه های میدان بازیکنان مورد نظر خود را جذب نکردیم وی در این بخش روی حدادی فر تمرکز داریم.

وی با بیان اینکه برای فصل جاری همه بازیکنان مد نظر خود را جذب نکرده است، افزود: بازیکنان دیگری جذب شدند که آنها با کیفیت و نامدار هستند که از آنها راضی هستم و امیدوارم بازی های خوبی را به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: ذوب آهن ۲ بازیکن در پست دفاع و حمله نیاز داد که امیدوارم به صورت بازیکن آزاد و لیگ یکی را جذب کنیم.

تقابل در زمین فوتبال است

سرمربی تیم فولاد خوزستاننیز افزود: در شروع لیگ برتر شاخت کافی از تیم ها وجود ندارد و سعی کردیم نسبت به شرایط تیم خودمان جلو برویم و بازیکنانی جذب کردیم تا بتوانیم هماهنگ شوند و در نهایت یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم.

جواد نکونام با بیان اینکه در جذب بازیکنان نسبت به برنامه و بودجه خود جلو رفتیم ابرازامیدوری کرد در فصل جدید لیگ برتر باعث افتخار مردم خوزستان شویم.

وی لیگ ماراتن را سی هفته ای ذکر و اضافه کرد: تقابل در زمین فوتبال است و تلاش خود را خواهیم کرد در تمامی بازیها ی لیگ برتر، حذفی و آسیایی بهترین نتیجه و بهترین عملکرد را برای فولاد داشته باشیم و برای هر بازی نگاه ویژه داریم که در نهایت موفق شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار