مشاور امور جوانان استاندار بوشهر گفت: توسعه استان بوشهر با نگاه به نیروهای جوان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 08 September 2015
یونس قیصی زاده اظهار داشت: روند توسعه استات بوشهر با استفاده از نیروهای جوان رشد قابل توجهی خواهد گرفت و شناسایی، تقدیر و استفاده از جوانان موفق استان در زمینه‌های مختلف از برنامه های دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به وجود دغدغه توسعه كشور و استان در بین جوانان اظهار داشت: جوانان نخبه علمی كه در جشن ستارگان که چند روز پیش برگزار شد سخن گفتند، همه از دلسوزی و دل‌نگرانی‌های خود برای استان بوشهر و اینكه برای پیشرفت استان، باید به نیروهای جوانش توجه کرد، مطالبی بیان کردند.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر گفت: در كنكور امسال ١١٨ نفر از استان بوشهر رتبه زیر هزار را به دست آوردند، كه از آنان در این جشن با حضور استاندار بوشهر تقدیر به عمل آمد.

قیصی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: از این تعداد ١٥ نفر رتبه زیر ١٠٠ را داشتند و در منطقه ٢، شهرستان بوشهر با ٣٢ نفر و در منطقه ٣ شهرستان دشتستان با ٤٠ نفر، بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده بودند.

وی اضافه کرد: شهرستان دیر نیز در منطقه ٣ توانسته است ١١ نفر از رتبه های برتر كنكور استان را به خود اختصاص دهد كه نسبت به سال‌های گذشته، قابل توجه یافت.

قیصی زاده تصریح کرد: در مجموع از ١١٨ نفر برترین های كنكور امسال استان بوشهر، ٤٢ نفر در گروه ریاضی، ٣٨ نفر در گروه تجربی، ٨ نفر در گروه انسانی، ٢٠ نفر زبان و ١٠ نفر نیز در رشته هنر موفق به كسب این رتبه ها شدند.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر در پایان گفت: امیدوارم که در المپیادهای علمی و کنکور سال آینده شاهد درخشش هر چه بیشتر جوانان استان بوشهر باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار