بخشدار مرکزی بوشهر گفت: بوستان‌های امید در روستاهای بوشهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 08 September 2015
تابناک بوشهر: مریم قربانی بعد از ظهر سه‌شنبه در همایش توسعه پایدار روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: محیط زیست یکی از مهمترین مواردی است که در روستاها به آن توجه داشت و نباید با ایجاد امکانات مختلف برای روستاها به محیط و زیست و مکان‌های بکر آسیب رساند.

وی با اشاره به احداث بوستان‌های امید در روستاها، افزود: در برخی روستاهایی که برای اولین بار پارک احداث شده، شاهد حضور خانواده‌ها در پارک‌ها هستیم.

بخشدار مرکزی بوشهر با بیان اینکه تا کنون برنامه‌ای مناسب برای اوغات فراغت جوانان به‌ویژه در روستا وجود نداشته است، بیان کرد: اجرای طرح‌های امید در روستاها توانست مکان خوبی و برنامه‌های متنوعی برای گذران زمان فراغت جوانان داشته باشد.

قربانی با بیان اینکه توسعه در روستاها موجب مهاجرت معکوس می‌شود، عنوان کرد: زمانی توسعه پایدار خواهد شد که به‌صورت متوازن در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و عمرانی کار شود.

نماینده دهیاران استان بوشهر نیز در این همایش اظهار داشت: امروزه دیگر نیاز روستاها آب، برق و راه‌ها نیست و مردم روستا نیازهایی مانند برگزاری کلاس‌های کنکور و تجهیز روستا به دسترسی از فضای مجازی را دارند.

شاهروبندی خاطرنشان کرد: اکنون حضور مردم در روستاها به نسبت شهرها ۳۰ به ۷۰ است، اما با اجرای طرح‌های امید این درصد حضور مردم در روستاها افزایش خواهد یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار