نماینده مردم بوشهر در مجلس خواستار رفع آن شد
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات ساکنان پایگاه‌های هوایی و دریایی بوشهر کمبود سهمیه آب آشامیدنی است که ضروری است این مشکل برطرف شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 06 September 2015
عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست با فرماندهان پدافند منطقه جنوبی در بوشهر با گرامیداشت روز پدافند نقش مهم و تاثیرگذار این نیرو در امنیت کشور و منطقه مهم دانست واظهار داشت:  با هماهنگی خوبی که بین نیروهای مسلح در استان بوشهر ایجاد شده است شاهد ایجاد یک امنیت مطلوبی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های دشمن در مرزهای کشور توسط نیروهای مسلح استان بوشهر رصد می‌شود گفت: این تلاش‌ها سبب برقراری امنیت مطلوب و پایدار در کشور شده است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه پدافند هوایی منطقه جنوب در آمادگی‌ کامل دفاعی قرار دارد تصریح کرد: حضور مقتدرانه نیروهای مسلح برای پاسداشت از آب و خاک کشور سبب شده که دشمن نتواند حتی به ذره‌ای از خاک میهن اسلامی گوشه چشمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح حماسه آفرین و با رشادت هستند گفت: نیروهای مسلح نه تنها در سایه حفاظت از مرزهای کشور در حال حماسه آفرینی هستند بلکه به سبب پایبندی به موازین دینی از بدو انقلاب تاکنون در مسیر خدمت به مردم تلاش‌های وافری به خرج داده‌اند.

جمیری، پیشرفت‌های دفاعی نیروهای مسلح را در شرایط تحریم قابل تقدیر دانست و افزود: این وضعیت نشان دهنده افزایش آمادگی‌های دفاعی و تجهیزاتی نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات زیربنایی در نقاط مختلف گفت: کمبود آب آشامیدنی یکی از مشکلات ساکنان پایگاه‌های هوایی و دریایی است که ضروری است برای رفاه حال ساکنان این دو پایگاه به مانند دیگر نقاط شهر توجه شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به نقش مهم و موثر پایگاههای نظامی در استقرار امنیت افزود: مردم بوشهر معتقدند که پایگاه‌های نظامی در سطح این شهر کمک بزرگی به حفظ امنیت داشته و نیروهای مسلح را جزیی از خود و بدنه این شهر می‌دانند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار