مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: در حال حاضر 50 تشکل غیردولتی در حوزه زنان و خانواده در استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 06 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد در نشست مشترک مشاوران امور بانوان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی هرمزگان که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: به روز آوری سازمان های مردم نهاد حوزه زنان استان و همچنین تدوین بانک جامع اطلاعاتی حوزه زنان و خانواده در هرمزگان از جمله برنامه های مهم و در دست اجرا است.

وی با تشریح اهداف و برنامه های حوزه زنان و خانواده و دستورالعمل گروه های کاری ذیل کارگروه بانوان و خانواه استان، افزود: با تشکیل گروه های کاری تخصصی تلاش خواهیم کرد تا از موازی کاری و جزیره ای عمل کردن که به فعالیت های زنان لطمه می زند، جلوگیری شود.

یعقوب نژاد با اشاره به تشکیل شش گروه کاری زیرمجموعه کارگروه بانوان و خانواه هرمزگان، بیان داشت: این گروه های کاری شامل جمعیت، آموزش و ارتقای خانواده، مشاوره خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی زنان، توانمندسازی زنان روستایی، گروه کاری فرهنگی با رویکرد مناسبت ها و همچنین گروه کاری متناسب با نیازهای بومی استان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تاکید کرد: از مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی می خواهیم تا دستورالعمل ها و برنامه های گروه های کاری را مطالعه و نظرات خود را برای اجرای بهتر امور ارائه دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار