باتوجه یه سخن امام حسین (ع)؛
به گزارش تابناک سمنان:حجت‌الاسلام عباس امینی  امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مراجعه مردم به مسئولان نعمت است، گفت: خدمت‌گزاری به مردم شکرانه این نعمت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 23 August 2020

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

امام جمعه شاهرود ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود که به مناسبت هفته دولت در فرمانداری شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت و مراجعه مردم به مسئولان در واقع یک نوع نعمت است، بیان کرد: خدمت‌گزاری به مردم و خسته نشدن از خدمت کردن، در حقیقت شکرانه این نعمتی محسوب می‌شود که خدا اعطا فرموده است.

وی با بیان اینکه اگر مسئولی قدردان این نعمت نبود و از خدمت‌گزاری به مردم خسته شد، خداوند نعمت خدمت را از او گرفته و به دوش دیگری می‌گذارد، ابراز داشت: اگر گره گشایی از مردم به چشم نعمت دیده شود، هرگز با خود خستگی، پرخاش و… نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام عباس امینی با بیان اینکه برطرف کردن نیازها و مشکلات مردم رسالت مسئولان و یک نعمت است، تاکید کرد: امام حسین (ع) می‌فرمایند این مراجعه مردمی و خدمت رسانی به مردم را باید نعمت دانست

امینی با بیان اینکه مراجعه به مردم خستگی نمی‌طلبد، بیان کرد: روزی که مسئولان به دیدار امام خمینی (ره) رفته و خواستند که از کار با بنی صدر استعفا دهند، ایشان فرمود بروید و کار کنید زیرا وظیفه شما خدمت به مردم است و نباید خسته شوید و این نشان دهنده اهمیت خدمت‌رسانی است.

وی در دیگر بخش سخنان خود به موضوع کرونا اشاره کرد و بیان داشت: باید از تمام کادر درمانی و مسئولان بهداشت و درمان، فرمانداری، نهادهای ذی ربط و مدیریتی شاهرود که نزدیک به شش ماه در سخت‌ترین شرایط به مردم خدمت رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اگر فداکاری و خدمت رسانی مسئولان به مردم نبود، قطعاً شرایط ما در شاهرود نامناسب‌تر می‌شد، بیان کرد: عملکرد مردم و مسئولان در قبال کرونا، قرارگاه مردمی رزمایش مواسات، مقابله با کرونا و… توانست ما را در زمینه مقابله با کرونا در مرحله بهتری قرار دهد.

امینی با بیان اینکه هیئت‌های عزاداری باید شور عزاداری را در کنار پروتکل‌های بهداشتی نگه دارند، تاکید کرد: باید در کنار گرامی داشت ایام محرم به مسائل بهداشتی هم دقت نظر داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار