نیروی انسانی دلسوز و متعهد در هر جامعه ای مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه برای گذر از مشکلات است.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 22 August 2020

فرماندار شهرستان لنده در پی برگزاری بزرگترین ماراتن علمی سال با رعایت دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا از عوامل اجرایی و دست اندر کاران این آزمون در شهرستان قدر دانی کرد.

پیام تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان لنده از عوامل اجرایی کنکور ۹۹

در پیام ایشان آمده است؛

به نام خداوند بخشنده مهربان

نیروی انسانی دلسوز و متعهد در هر جامعه ای مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه برای گذر از مشکلات است.

۴ روز متوالی فرزندان شهرستان لنده در جریان یک رقابت سرنوشت ساز، متفاوت از گذشته در سایه تهدید کرونا به رقابت پرداختند.

بی شک تامین سلامت فرزندان این دیار اولویت اول متولیان برگزاری کنکور در راس شورای آموزش و پرورش بود که این مهم جز در سایه ی تعامل و همدلی دست یافتنی نبود.

در بازدید و بررسی که از حوزه‌های برگزاری آزمون داشتیم (دقت نظر، آمادگی کامل، نظم، انضباط، وجود امکانات و تجهیزات، نیروهای خدوم و زحمتکش آموزش و پرورش توأم با آرامش در تمام حوزه‌ها مشهود و چشمگیر بود.

لذا اکنون که این آزمون سرنوشت ساز با همه سختی هایش به نحوی مطلوب برگزار گردید بر خود لازم میدانم از تمام کسانی که در برگزاری هر چه بهتر این آزمون نقش داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.

اینجانب بطور ویژه از معلمین و خانواده های معزز و دانش آموزان گرامی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، معاونین و کارشناسان و نیروهای خدماتی اداره متبوع، نیروی های نظامی و انتظامی، هلال احمر، ادارات برق، آب و فاضلاب شهری، شبکه بهداشت و درمان، اورژانس ۱۱۵، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که سنگ تمام گذاشتند و تلاشهای ارزنده همه عزیزان که نشان از وفاق و همراهی در شهرستان است صمیمانه سپاسگزارم.

به امید موفقیت و کسب رتبه های برتر فرزندانمان در کنکور ۹۹

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار