اولین المپیاد علمی ،فرهنگی و ورزشی با شرکت 350 شرکت کننده از استانهای خراسان رضوی ، جنوبی وشمالی به میزبانی شهرستان فردوس در سالن لاله ها سرخ این شهرستان در مراسمی ویژه و با حضور مسئولین محلی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 02 September 2015

به گزارش خبرنگار تابناک فرماندار فردوس در این مراسم مهمترین مزیت این المپیاد را برنامه ریزی وبرگزاری این مراسم توسط جوانان برشمرد و تاکید کرد: جوانانی که این کار مهم را مدیریت میکنند در آینده بطور حتم جزء مدیران توانمند نظام خواهند شد .

مهندس رجبی مقدم از همه مدیران فردوس خواست با برگزارکنندگان این المپیاد همکاری داشته باشند.

وی برگزاری این المپیاد در شهرستان فردوس را فرصتی مناسب برای معرفی آثار تاریخی و توانمندیهای و پتانسیل شهرستان در بخش گردشگری و سایر بخش ها برشمرد و از شرکت کنندگان خواست در فرصت های مناسبت حتما از جاذبه های گردشگری فردوس دیدن کنند.

دبیر اولین المپیاد علمی فرهنگی و ورزشی استانهای خراسان نیز در گزارشی خاطرنشان کرد : 350 شرکت کننده دختر و پسر درمدت یک هفته برگزاری این المپیاد در 12 رشته مختلف علمی فرهنگی و ورزشی به رقابت خواهند پرداخت

قاسمیان افزود :دربخش علمی رشته های سازه های ماکارونی – تست هوش و روبیک و ارائه طرح با موضوع بحران آب ، در بخش فرهنگی رشته های داستان نویسی – شعر – عکس و فیلم و در بخش ورزشی رشته های فوتسال – شطرنج و تیراندازی جهت آقایان و بانوان و رشته های پینگ پنگ جهت خواهران و بدمینتون جهت برادران ، از جمله رشته هایی است که شرکت کنندگان در آنها به رقابت می پردازند .

به گفته وی در بخش فرهنگی داورکشوری و در سایر بخش ها داوران استانی ، کار قضاوت را برعهده خواهند داشت وی اضافه کرد :طرح برگزیده با موضوع بحران آب این المپیاد درشبکه دو جهت مخاطبین صدا و سیما تشریح خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار