مدیرعامل موسسه توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: پردیس تئاتر شهر تهران آماده بهره‌برداری است که انشاالله بزودی این اتفاق صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ 28 February 2015

خلیل راحتی، مدیرعامل موسسه توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: پردیس تئاتر شهر تهران آماده بهره‌برداری است که انشاالله بزودی این اتفاق صورت می‌گیرد.

این مجموعه شامل حدود 20 هزار متر سالن دارد. شش سالن Black Box است و دو سالن تمرین و یک سالن اصلی که قابلیت اجرای تئاتر و موسیقی در آن وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه چنین اجتماعی از سالن‌ها را تاکنون نداشته‌ایم، اظهار داشت: در کشور این اولین مجموعه است که  در حال بهره‌برداری است و همچنین در این مجموعه فضای کتابخانه تخصصی و خدمات رفاهی نیز دیده شده است. این مجموعه در 3 هکتار زمین ساخته شده که فضای سبز است و فضایی مفرح و آرامی را دارد.
مدیرعامل موسسه توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران افزود: سالن‌های مجموعه پردیس تئاتر تهران دارای بهترین و به روزترین امکانات نوری و صوتی است، این سالن‌ها بدون هیچ مانعی و با آکستیک فوق‌العاده آماده سازی شده است. ما در اینجا سه سالن 100 نفره، سه سالن 200 نفره و سالن اصلی 1200 نفر ظرفیت داره، همچنین 20 اتاق گریم نیز برای سالن‌ها دیده شده است.
راحتی با اشاره به موقعیت مکانی پردیس تئاتر تهران، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به ساخت و بهره‌برداری بزرگراه امام علی(ع)، پارکینگ‌های متعدد در اطرف پردیس و همچنین پارکینگ اختصاصی که خود مجموعه دارد، فضاهای دسترسی خوبی دارد و فکر می‌کنم می‌توان این ادعا را داشت که مردم و هنرمندان می‌توانند با خیالی آسوده در این مکان حضور به هم رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار