تا پایان سال جاری؛
مدیر عامل شرکت نساجی و نخریسی خسروی خراسان از افتتاح و راه‌ندازی خطوط دولاتابی و لاکنی در این شرکت تا پایان سال ۱۳۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 29 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، عباس ادویی مهریزی اظهار داشت: در سال جاری طرح‌های توسعه همچون خرید ماشین آلات لاکنی و تابندگی و همچنین تعدادی از ماشین آلات بافندگی با قابلیت بالا را در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: در صورت برطرف شدن برخی از مشکلات سیستم بانکی از جمله انتقال ارز، می توان علاوه بر دولاکنی نخ ها، نسبت به بافت پارچه های متنوع اقدام کرد.

ابوئی مهریزی درباره فعالیت‌های این شرکت، عنوان کرد: شرکت سهامی عام نخریسی و نساجی خراسان نخستین کارخانه ریسندگی و بافندگی در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است که در دو بخش ریسندگی و بافندگی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان با اشاره به موفقیت این شرکت در تمدید گواهینامه 2008: 9001 ISO ، خاطرنشان کرد: علاوه بر این که شرکت نساجی خراسان یکی از با سابقه ترین و موفق ترین شرکت های فعال در عرصه صنعت نخریسی و نساجی در استان خراسان رضوی به شمار می رود، تاکنون مفتخر به دریافت لوح های تقدیر از سوی معاونت ریاست جمهوری وقت، وزارت صنایع و معادن، وزارت نیرو، بانک ها و ... شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار