باهدف ایجاد اشتغال و کمک به رفع بیکاری جوانان کارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در بخش کشاورزی بطور همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ 19 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ مرتضی رفیع لو رئیس قرارگاه مهارتی فرمانده مرزبانی استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری گفت: سهم آذربایجان‌غربی برای شرکت در کلاسهای مهارت آموزی سربازان نظام وظیفه در سازمان جهاد کشاورزی استان, جمعیت هلال احمر و وزارت کار ورفاه اجتماعی مشخص شده است.

 وی افزود: آموزش برای سربازان در زمینه کشاورزی باید عملی و تئوری باشد, چرا که این مهارتها باید منجر به اشتغال جوانان در این زمینه و جهش تولید شود.

 رسول جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه تعهد مهارت آموزی در سال ۹۸ برای کارکنان وظیفه ارتش, سپاه شهدا نیروی انتظامی و مرزبانی  یک هزار و ۳۳۹ نفر بود گفت: تعداد ۳۳ عنوان و ۵۱ کارگاه مهارت آموزی و شش هزار و ۲۰۷ نفر از آموزشهای مهارتی بهره مند شده اند.

 

وی افزود: برای سال ۹۹ نیز تعداد ۲۶ عنوان مهارت در گروههای دام و طیور, شیلات و آبزیان, امور آب و خاک, فناوری مکانیزه, امور باغبانی و صنایع غذایی در سازمان جهاد کشاورزی استان برنامه ریزی و اجرا خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار