مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: ۹۰۷ میلیارد ریال طی سال گذشته برای جامعه ایثارگری تسهیلات خود اشتغالی پرداخت و ۶۱۶ نفر از این وام ها برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴ 25 April 2024

حجت الاسلام داود میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

به گزارش ایرنا، بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی در سال ۱۳۵۸ با فرمان معمار کبیر انقلاب برای رسیدگی به امور خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شکل گرفت و از آن موقع تاکنون همچنان به رسالت خود عمل کرده و می‌کند.

آذربایجان غربی دارای ۱۲ هزار شهید، ۲۰ هزار و ۸۸۹ جانباز و ۲ هزار و ۵۷ آزاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار