معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: از سحرگاه روز دوشنبه 50 نفر از  ساڪنان بخش شرقی روستای بهانگر شهرستان داورزن، به منطقه ایمن در روستای مهر در دامنه ی ڪوه منتقل گردیدند.
کد خبر: ۸۳۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 14 April 2020

به گزارش تابناک رضوی، محمدعلی جباری ثانی در ادامه افزود: باتوجه به وقوع سیل شدید در ارتفاعات روستای بهانگر شهرستان داورزن ، بدلیل بارندگی شدید و متناوب و عدم دسترسی به روستا بعلت تخریب راه‌های مواصلاتی ، از ساعت ۱۹ شب تا ۱ بامداد دوشنبه ۸۷ نفر از اهالی از قسمت غربی با ڪمڪ دو دستگاه لودر و بولدوزر گروه مهندسی ۴۷ سلمان سبزوار و شش نفر نیروی سپاه با حضور ۵۶ نفر نجاتگر و داوطلب آفرود و اعضای هیئت ڪوهنوردی توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر به حسینیه ی روستای مهر منتقل و اسڪان اضطراری و تغذیه داده شدند.

 

جباری اظهار کرد: از سوی دیگر، از سحرگاه روز دوشنبه  ساڪنان بخش شرقی روستا نیز به تعداد ۵۰ نفر به منطقه ایمن در روستای مهر در دامنه ی ڪوه منتقل گردیدند. ۴۷ بسته جیره ۷۲ ساعته غذایی و ۴۷ بسته جیره یڪ ماهه اضطراری در بین آسیب دیدگان سیل بهانگر داورزن و ۳۳ بسته ی ۷۲ ساعته غذایی هم از سوی هلال احمر استان به اهالی روستای آبروی این منطقه توزیع گردید.

 

وی افزود: در  این عملیات‌ها ۶ خودروی عملیاتی شامل آمبولانس، ست نجات و خودروی دو ڪابین امدادی توسط شعبه ی سبزوار و نمایندگی هلال احمر داورزن در منطقه حضور داشته و در عملیات مورد استفاده قرارگرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار