برای مقابله با ویروس کرونا:
به گزارش تابناک سمنان: سعید کاشی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان گفت: برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سوار کردن بیش از سه مسافر در تاکسی‌های سمنان ممنوع شد.
کد خبر: ۸۳۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 13 April 2020

رانندگی روی خط گرانی/ معیشت مهمترین دغدغه تاکسی‌داران استان سمنان ...

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرداری سمنان ضمن اشاره به وضع قوانین جدید در زمینه تاکسیرانی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان شیوع کرونا، بیان کرد: تاکسی‌های سمنانی نباید از این پس بیش از سه نفر را سوار کنند.

وی ادامه داد: ممنوعیت مسافربری بیش از سه نفر از طریق بازرسان سازمان و همچنین سامانه پیامکی به اطلاع رانندگان تاکسی سمنان رسیده و تاکسی رانان از آن آگاه هستند.

سعید کاشی با بیان اینکه با الزامات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری از این پس تاکسی‌ها فقط می‌توانند دو مسافر در صندلی عقب و یک مسافر در صندلی جلو سوار کنند، افزود: مردم تخلفات تاکسی‌ها از این قوانین را اطلاع دهند.

کاشی با بیان اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند محور اصلی طرح ممنوعیت سوار کردن سرنشین سوم در صندلی عقب تاکسی‌ها است، گفت: حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران هدف اصلی این طرح محسوب می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار