فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا؛
بازدید سرتیپ دوم علی حاجیلو از آمادگی بخش های مختلف لجستیکی و درمانی بیمارستان 523 ارومیه
کد خبر: ۸۳۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 12 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا از آمادگی بخش های مختلف لجستیکی و درمانی بیمارستان 523 ارومیه بازدید کرد سرتیپ دوم علی حاجیلو در این بازدید گفت: شما پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش درمانی نیروهای جلوئی و خط مقدم مقابله با این تهدید، و مدافعان سلامت جامعه و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید.
امیر حاجیلو افزود: در این بحران، شکل کار شکل جنگ گونه است و سامانه های بهداشت و درمان در خط مقدم این جنگ و عملیات قرار دارند لذا در مرحله اول سلامت شما عزیزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است
ارشد نظامی آجا در منطقه شمالغرب تصریح کرد: ارتش به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، در برخورد با دشمنان و معاندین، اشداء علي الكفار و در بحث امداد رسانی و مقابله با بلایای طبیعی به مصداق رحماء بينهم عمل می کند. امروز چشم امید مردم و مسئولین به ارتش جمهوری اسلامی ایران است لذا بایستی از تمامی ظرفیت های کادر درمانی و امکانات مجموعه قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا برای تقویت مبارزه با ویروس کرونا استفاده شود و در صورت شرایط بحرانی آماده پشتیبانی از سایر بیمارستان ها باشید.
سرتیپ دوم حاجیلو در بخش پایانی صحبت هایش گفت: هر اتفاق و حادثه ای که در جامعه می افتد پشت سرش زمینه برای عملیات روانی دشمنان و بدخواهان فراهم است و امروز نیز جولان دشمنان و بدخواهان نظام را در فضای مجازی شاهد هستیم که سعی در نارکارآمد جلوه دادن تلاش و زحمات مسئولین دارند که البته این طبیعت جنگ است. کار شما بسیار ارزشمند است و دشمن هرکجا کار با اهمیت باشد تمرکز دارد و برنامه دارد لذا ما بایستی مراقب تبلیغات سوء دشمن باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار