مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل خبر داد:
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل از ورود پنج خادم حضرت امام رضا (ع) به اردبیل همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) به دارالارشاد اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 23 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن امینی اظهار کرد: این خادمان حرم رضوی ساعت 12 ظهر امروز وارد فرودگاه اردبیل شده و 4 شهریور ماه نیز عصر به مشهد مقدس باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال رسمی از خادمان حرم امام رضا (ع) ظهر امروز قبل از نماز ظهر و عصر در امامزاده صالح اردبیل برگزار می‌شود، گفت: خادمین حرم رضوی با خود سوغاتی‌ها و هدایای متبرک به حرم امام رضا (ع) به همراه می‌آورند تا در کنار اعطای نشان خادمیت که به چهره‌های برجسته استان اردبیل اعطا می‌شود علاقمندان نیز می‌توانند از این سوغاتی‌های معنوی استفاده کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل یادآور شد: قرار است امروز خادمان حرم رضوی با بسیجیان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی دیداری را انجام داده و از فردا با حضور در بنیاد خیریه امام رضا (ع) برنامه‌های خودشان را در اردبیل ادامه داده و به عیادت بیماران در بیمارستان علی‌اصغر (ع) اردبیل بروند.

امینی بیان کرد: دیدار با علما و چهره‌های علمی و ارزشی این استان، حضور در حوزه علمیه میرزا علی‌اکبر و زندان اردبیل و سپاه اردبیل از دیگر برنامه‌هایی است که در حضور خادمان رضوی در این استان برای آنها پیش‌بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: برای نخستین بار خادمان رضوی به نمین و بخش هیر نیز سفر کرده و در مسجد جامع نمین در ایام ولادت با سعادت امام رضا (ع) دیدارها و نشست‌هایی را خواهند داشت.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: همان طوری که در سال گذشته خادمان رضوی نشان خادمیت را به امام جمعه و استاندار اردبیل تحویل دادند امسال نیز قرار است این نشان به چهره‌های برجسته و شایسته استان اردبیل اعطا شود.

امینی تصریح کرد: خادمان امام رضا (ع) در مدت حضورشان در اردبیل در جشن‌های مردمی در آستانه میلاد امام رضا شرکت کرده و با حال و هوای معنوی دارالارشاد اردبیل آشنایی پیدا می‌کنند و تلاشمان بر این است تا انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز از این فرصت معنوی در تدارک برنامه‌های ویژه استفاده کرده و نشستی بین نسل آینده و خادمان امام رضا (ع) برگزار شود.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار