رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی گفت: در ماه مبارک رمضان ۳۸۱ حامی ایتام و محسنین در شهرستان مرزی گرمی جذب شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱ 09 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، اباذر همتی، ۲۱ فروردین اظهار کرد: با جذب و ثبت نام این حامیان، ۵۸۵ نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت‌های مادی و معنوی این تعداد حامی بهره‌مند شده و امیدواریم تا پایان ماه رمضان افزایش جذب حامیان و پشتیبانی آن‌ها را از ایتام و محسنین شاهد باشیم.

وی افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۰۴۲ پرس غذای گرم نیز در این شهرستان به ارزش ۷ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گرمی توزیع شده است.

همتی به برپایی سفره‌های افطاری ساده نیز در گرمی همزمان با ماه ضیافت الهی اشاره کرد و گفت: ۶۰۰ سفره افطاری ساده در این مدت برای نیازمندان و اقشار آسیب پذیر برپا شده که خیران برای برپایی این سفره‌های ساده احسان ۳۰۰ میلیون ریال مساعدت کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی در ادامه بیان کرد: در این ایام توزیع بسته‌های معیشتی نیز به عنوان رویکرد اصلی کمیته امداد در بین خانوار‌های تحت حمایت در اولویت قرار گرفته که در مجموع ۱۲۷۲ بسته معیشتی و غذایی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در گرمی توزیع شده است.

وی ارزش ریالی بسته‌های معیشتی توزیع شده را در بین مددجویان بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: عمده این بسته‌های معیشتی را خیران شهر تهیه کرده تا در تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

همتی افزود: با توجه به روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان مشارکت و همراهی خوب خیران را در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی شاهد هستیم و در قالب برنامه مفتاح الجنه نیز سرکشی مسئولان و خیران توانمند را از مددجویان دارای مشکلات عدیده و بیماران زمین گیر شاهد بودیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی از آمادگی کمیته امداد شهرستان گرمی برای جمع آوری فطریه و کفارات مردم مومن و روزه دار شهرستان مرزی خبر داد و گفت: با ساده‌ترین روش‌ها و در کوتاه‌ترین زمان امکان پرداخت زکات فطریه و کفارات به نفع مددجویان کمیته امداد این شهرستان فراهم است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار