از نخستین زمان اعلام عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی که با رمز یازهرا در پایگاه عین الاسد در عراق و در مرز سوریه به وقوع پیوست، مردم در مساجد، خیابان ها و معابر شادمانی کردند.
کد خبر: ۸۱۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 08 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ موجی از شادی و حس غرور در جریان انتقام سخت از شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میان مردم البرز جریان یافته است.

 براساس این خبر، مردم در فضای مجازی، گروه های مختلف و ... احساس خود را در قالب پست های تبریک و آرامش خاطر از عملیات صورت گرفته صبح امروز (۱۸دی) اعلام داشتند.

 کاربران فضای مجازی با انتشار گسترده بیانیه سپاه انقلاب اسلامی این عملیات ویژه انتقام سخت را به یکدیگر تبریک گفتند و آن را پاسخی به حمله تروریستی ایالات متحده آمریکا ذکر کردند.

 گفتنی است، پایگاه نظامی عین الاسد یا همان چشم شیر، پایگاه نظامی آمریکا است که سال گذشته دونالد ترامپ به همراه همسرش از آن بازدید به عمل آورد و بنابر گفته های خودشان هزینه های زیادی برای این پایگاه نظامی صرف شده است.

 صدای مارش نظامی نیروهای سپاه استان البرز در قالب مانور نظامی در سطح شهر کرج نیز گوشه ای از این موج شادی و امیدواری از تحقق انتقام سخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار