به رغم تلاش مخالفان در شورا
اعضای شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی و با اخراج خبرنگاران عزل شهردار اردبیل را بررسی کردند اما با پنج رای موافق و پنج رای مخالف و یک رای ممتنع عزل حمید لطف‌اللهیان رای نیاورد.
کد خبر: ۸۰۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 05 December 2019

به گزارش تابناک اردبیل، به دنبال صدور احکام قضائی برای شهردار اردبیل و محرز شدن برخی از تخلفات اعضای شورای شهر عزل شهردار اردبیل را در دستور کار قرار دادند و در جلسه محرمانه بدون حضور خبرنگاران این موضوع را ساعت‌ها مورد بحث و بررسی قرار داده و در نهایت اعضای شورای شهر به ابقای شهردار رای داده و بر فعالیت مجدانه شهردار اردبیل و پیگیری اجرای پروژه های عمران شهرداری تاکید کردند.


به گزارش ایسنا، در این جلسه پنج نفر از اعضای شورای شهر کنعانی، قدیمی، غریبی، فتحی و رونقی به ابقای شهردار رای داده و هاشمی، افسانه، عزیززاده، پوستی و انصاری موافق عزل شهردار بودند که با رای ممتنع رحیم آقازاده یر مخالفان شهردار اردبیل به سنگ خورد تا همچنان حمید لطف‌اللهیان مسندنشین بلدیه اردبیل باشد.

گفته می‌شود حکم تبرئه شهردار اردبیل در دو پرونده قضائی صادر شده و تعدادی از بزرگان و مسئولان شهر اردبیل در رایزنی با اعضای شورای شهر بر ابقا و ادامه فعالیت لطف‌اللهیان‌ تاکید کرده در حالی که افکار عمومی در شهر اردبیل به خاطر معطل ماندن برخی از پروژه‌ها نظیر پل قدس، تیراژه و تعداد زیادی از پروژه‌های عمران شهری معترض است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار