مدیر زائران غیرایرانی آستان قدس خبر داد:
مدیر امور زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، برنامه‌های ویژه‌ای برای زائران عرب زبان حرم مطهر رضوی از شبکه جهانی الکوثر پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 20 August 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله زوار زیادی از کشورهای عربی برای زیارت بارگاه نورانی و مطهر امام رضا(ع) به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و این توجه و اقبال هر ساله رو به افزایش است، برنامه‌های ویژه‌ای از طریق شبکه الکوثر برای مخاطبان عرب زبان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از 27 مرداد آغاز و تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: به همین منظور برای بهره‌مندی این گروه از زائران کارشناسان، سخنرانان و مداحان حرم مطهر رضوی در این ایام اجرای برنامه خواهند داشت.

هاشمی‌نژاد افزود: آیت الله حیدری، دکتر خیاط و دکتر رستمی از جمله اساتید و سخنرانان این شبکه هستند که به بیان موضوعاتی همچون «رافت امام رضا(ع)»، «تحلیل شخصیت علمی امام رضا(ع)»، «امام رضا(ع) و دست‌گیری از مظلومان» و «یتیم نوازی در سیره رضوی» خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: شبکه جهانی الکوثر از فروردین سال جاری و همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) فعالیت خود را برای زائران عرب زبان حرم مطهر رضوی آغاز کرد و در حال حاضر برای این گروه از مخاطبان در‌ استان‌های تهران، خوزستان و قم اجرای برنامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار