عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: به دلیل ارائه نکردن لایحه ساماندهی مراکز آموزشی علمی- کاربردی شهرداری تهران به شهردار تذکر داد.
کد خبر: ۷۸۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 29 September 2019

به گزارش تابناک تهران، سیدحسن رسولی روز یکشنبه در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورا به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران تذکر داد و گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته در ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در صحن شورای شهر به تصویب رسید.  

وی افزود: بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف شده نسبت به ساماندهی موسسه و مراکز علمی کاربردی خود از ۹ مرکز به ۴ مرکز اقدام کند و رشته های تحصیلی هر یک از مراکز چهارگانه را به تصویب شورای شهر برساند.  
رسولی ادامه داد: در ۱۱ مرداد ماه امسال تذکری مبنی بر تسریع عملکرد شهرداری و لزوم ارائه کد رشته ها به شهرداری دادم که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

وی عنوان کرد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه امسال با حضور مسئولین مرکز برگزار و مقرر شد کدرشته های تحصیلی موسسات علمی – کاربردی شهرداری تهران، پس از هماهنگی با کمیسیون های مرتبط، تعیین و طی لایحه‌ای به شورا ارائه شود.  

عضو شورای تهران افزود: نه تنها شهرداری تا این لحظه نسبت به ارائه لایحه اقدام نکرده بلکه با تبلیغات نسبت به جذب دانشجو در رشته های مورد نظر خود اقدام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار