آقازاده استاندار مرکزی در آیین بهره برداری از موزه کتب، نسخ خطی، سنگ شناسی و مردم شناسی دکتر قریب شهرستان آشتیان، گفت:46 طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت در شهرستان آشتیان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.
کد خبر: ۷۷۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 28 August 2019

به گزارش تابناک مرکزی :آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: بهره برداری از این طرح ها ۲۰۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

استاندار مرکزی افزود: موفقیت و عملکرد پویا و گره گشای دولت در ارتباط تنگاتنگ با اقشار محتلف مردم به خصوص اقشار فرهیخته و نخبه محقق شده است.

آقازاده بیان کرد: همکاری و ارتباط مردم و مسئولان باید در هر شرایطی حفظ شود و حلقه مدیران وظیفه دارند نسبت به استفاده از ظرفیت های مردمی و نخبه بیش از پیش تلاش کنند.

وی در خصوص راه اندازی موزه کتب و نسخ خطی شهرستان آشتیان نیز گفت: آشتیان به لحاظ فرهنگی و تاریخی سرآمد است و نبود  یک موزه تاریخی در این شهرستان احساس می شد.

استاندار مرکزی بیان کرد: موزه کتب و نسخ خطی آشتیان باید به هویت و سند تاریخی این خطه تبدیل شود و بخش دولتی نیز در جمع آوری اسناد و مدارک مشارکت فعالانه خواهد داشت.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسئولان و دولتمردان باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

«محمد حسینی» افزود: ساخت موزه از مطالبات مردمی در آشتیان بود که با پیگیری‌ها و تلاش‌های مردم و مسئولان به ثمر رسید.

موزه کتب، نسخ خطی، سنگ شناسی و مردم شناسی دکتر قریب در زمینی به مساحت ۳۲۰ متر مربع چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح بازسازی بخش نوزاد، اطفال و ایزوله بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان در فضایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی، بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه شهید رضا فیض آبادی به مساحت یک هزار و ۴۲۶ مترمربع و اعتبار ۲۶ میلیارد ریال با مشارکت خیر و بخش دولتی، بهره برداری از میدان امام حسین آشتیان به مساحت هفت هزار و ۸۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و آسفالت مسیر اصلی تردد روستای سیاوشان از مهمترین طرح های بهره برداری شده در آشتیان به مناسبت هفته دولت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار