فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به ممنوعیت نصب بنر برای مسئولان دولتی در شهر گفت: با شهرداران اتمام حجت می‌کنم که تحت هیچ شرایطی اجازه نصب بنر برای شورا و مسئولان دولتی را ندارند.
کد خبر: ۷۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 28 August 2019
تهران| اتمام حجت فرماندار بهارستان به شهرداران؛ نصب بنر برای مسئولان دولتی در شهر مطلقاً ممنوع

به گزارش تابناک تهران، مجتبی خانجانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان با بیان اینکه مشارکت مردم در همه حوزه‌ها و تعامل مسئولان با اقشار مختلف جامعه تنها راه توسعه و آبادانی است اظهار داشت: با شهرداران اتمام حجت می‌کنم که تحت هیچ شرایطی اجازه نصب بنر برای شورا و مسئولان دولتی را ندارند.

وی ادامه داد: در هیچ کجا چنین پدیده شومی دیده نمی‌شود که به خاطر رئیس شورا شدن یک شخص شهر را بنرباران کنند تا فرهنگ ناشایستی را به نمایش بگذارند.

فرماندار بهارستان بیان کرد: عمده این بنرها از بودجه بیت‌المال است و به نوعی حقوق شهروندی را پایمال می‌کند که شهرداران باید ضمن ممانعت از نصب چنین بنرهایی در سطح شهر، تمامی بنرها و داربست‌ها با چنین مضمونی را نیز از سطح شهر جمع‌آوری کنند.

خانجانی سپس با تأکید بر فعالیت‌های محله‌محور در شهرستان بهارستان افزود: شهرداران و دهیاران موظف هستند برنامه‌ها را با مردم در میان گذاشته و از محلات و ظرفیت‌های مردم در برطرف کردن معضلات و مشکلات بهترین استفاده را ببرند.

وی در ادامه با اشاره به رشد 6.2 درصد ثبت‌نام‌های در دوره اول ابتدایی مدارس در بهارستان تصریح کرد: رشد سریع جمعیت در شهرستان بهارستان و عدم پاسخگویی زیرساخت‌ها و توان منطقه در این موضوع بسیار حائز اهمیت است که همه مسئولان باید در حوزه آموزش، درمان و اشتغال کارهای جهادی انجام دهند.

فرماندار بهارستان با اشاره به زندگی 65 هزار نفر در هر کیلومتر مربع در محله حصارک پایین نسیم‌شهر گفت: یکی از نیازهای اساسی محله حصارک پایین نسیم‌شهر استقرار نیروی انتظامی بود که با درایت سردار خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران و فرمانده انتظامی بهارستان و شهرداری نسیم‌شهر این مهم محقق شد.

خانجانی در پایان با اشاره به پیگیری تحقق وعده‌های دولت توسط مسئولان شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: استفاده از هرگونه امکانات دستگاه‌های دولتی و گرایش‌های سیاسی به کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش‌رو خلاف محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار