کد خبر: ۷۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 15 August 2015

عضو تیم ملی و عنوان دار مسابقات جهانی پرورش اندام گفت: بیماری بیت الله عباسپور سبب شد ورزش پرورش اندام دیده شود وخیلی از مسئولان و مردم متوجه سختی ها و دشواری های آن شوند.

حسن رهنماییان در گفتگو با مهر اظهار کرد: محبت و همراهی مردم و برخی مسئولان با این قهرمان البرزی برای کاهش مشکلاتش ستودنی و ارزشمند است و نشان از جایگاه ارزشمند ورزشکاران و اسطوره های ورزشی در نزد اقشار مختلف جامعه دارد.

وی افزود: از بعدی دیگر در مدتی که این بیماری به سراغ بیت الله عباسپور آمده است یک موضوع خیلی خوب خود را نشان داد و آن همدلی و اتحادی بود که خانواده بزرگ پرورش اندام و بدنسازی داشتند و سبب شد طیف های مختلف این ورزش در کنار هم قرار بگیرند.

عباسپور برای سربلندی کشورش قید خیلی چیزها را زد

رهنماییان با اشاره به تلاش های بیش از یک دهه ای بیت الله عباسپور در ورزش پرورش اندام گفت: وی پس از آنکه در سال ۲۰۰۳ به مقام قهرمانی جهان رسید به خود مغرور نشد و با بیشتر کردن تمرینات خود به جایی رسید که در جمع برترین های جهان و در مسابقات معتبری چون مستر المپیا به میدان رفت و پرچم مقدس ایران را در برابر برترین های جهان به اهتزاز در آورد.

عضو تیم ملی پرورش اندام کشورمان ادامه داد: من شاهد بوده ام بیت الله عباسپور برای سرافرازی کشورش در میادین جهانی چه زحماتی کشیده است و خود را از خیلی موقعیت ها محروم کرده است تا توان فنی اش را برای موفقیت در عرصه های جهانی افزایش دهد و ضرورت دارد در این روزها کنار او باشیم و هر آنچه در توان داریم برای بهبود و بازیابی سلامتی اش به کار بگیریم.

وی از بهبود حال بیت الله عباسپور خبرداد و گفت: به لطف همراهی و دعای مردم و تلاش کادر پزشکی والبته اراده این ورزشکار با اخلاق شرایط وی رو به بهبودی است و به لطف خداوند بار دیگر وی را در میادین ورزشی خواهیم دید.

حسن رهنماییان با قدردانی از تلاش های هیئت پرورش اندام استان البرز گفت: اقدام ارزشمند این هیئت در برگزاری مراسم همدلی موجب جلب نگاه های مردم و مسئولان به این ورزشکار و مشکلاتش شد و روحیه وی را دوچندان کرد واز این بابت از متولیان این هیئت ورزشی سپاسگزارم.

وی در پایان افزود: ورزشکاران و اسطوره های ورزشی با گذشت از خود برای شادی یک ملت عرق می ریزند و باید در روزهای سختی پاسخگوی این تلاش و از خود گذشتگی شان باشیم و بی تفاوت از کنارشان عبور نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار