معاون وزیر ورزش و جوانان:
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در مظلومیت استان تهران همین بس که ادارات کل استان به نوعی چسبندگی به وزارتخانه ها دارند و در حالیکه در سایر استان ها تمامی اقدامات از مسیر استانداری جریان پیدا می کند.
کد خبر: ۷۶۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 31 July 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد مهدی تندگویان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان تهران که با حضورانوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت:در مظلومیت استان تهران همین بس که ادارات کل استان به نوعی چسبندگی به وزارتخانه ها دارند و در حالیکه در سایر استان ها تمامی اقدامات از مسیر استانداری جریان پیدا می کند.

تندگویان افزود: علیرغم  شناخت قبلی و دغدغه مندی دکتر بندپی در حوزه جوانان و اقدامات صورت گرفته اثربخش در حوزه جوانان  اما ضعیف ترین استان کشور در حوزه ساماندهی جوانان تهران است و این ناشی از تلقی اشتباه برخوردار دیدن استان تهران از سوی مسئولین است.

وی بیان داشت: در حوزه ثبت  تشکل های جوانان استان تهران خیلی موفق نبوده ایم و این در حالی است که هم اعتبارات و تسهیلات در این بخش وجود دارد و هم ظرفیت کارآفرینی و اشتغال زایی  حمایت همه جانبه ای از این تشکل ها صورت می گیرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت استان سیستان و بلوچستان در حوزه ساماندهی جوانان به مراتب بهتر از استان تهران است و این بواسطه محرومیت استان تهران است که بارها دکتربند پی آنرا مطرح کرده و مطالبه گر تخصیص اعتبارات ویژه به استان تهران بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار