در این جشنواره سعی می شود، شبکه ارتباطی منسجم و مستحکمی با هدف شناسایی دستاوردهای بخش علمی و پژوهشی و معرفی آن­ها به سرمایه گذاران بخش خصوصی و بخش صنعتی و خدماتی کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای این بخش برقرار شود.
کد خبر: ۷۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 12 August 2015
دکتر عباس قوام در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و اقتصادی استان کرمان در برج میلاد تهران، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی ایده های برتر و معرفی آنها به سرمایه گذاران عنوان کرد.

وی گفت: برنامه اصلی این جشنواره معرفی فرصت های سرمایه گذاری و فروش فناوری است.

قوام حوزه های تخصصی زیست فناوری، طب سنتی، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، انرژی­های نو، صنایع معدنی، اطلاعات و میکروالکترونیک، نفت و گاز، سلول­های بنیادی، خودرو، نساجی، کشاورزی، نانوفناوری و سایر حوزه های مرتبط با فناوری­های پیشرفته را به عنوان محورهای اصلی این جشنواره ذکر کرد.

وی افزود: این جشنواره ارتباط چند سویه ای را بین مخترعان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران، متخصصان، شرکت­های دانش بنیان برقرار می کند.

قوام خاطرنشان کرد: در این جشنواره سعی می شود، شبکه ارتباطی منسجم و مستحکمی با هدف شناسایی دستاوردهای بخش علمی و پژوهشی و معرفی آن­ها به سرمایه گذاران بخش خصوصی و بخش صنعتی و خدماتی کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای این بخش برقرار شود.

وی از تلاش برای جذب نیازهای تکنولوژیکی سازمان­ها و صنایع و ارائه آن­ها به صاحبان فکر و اندیشه، به منظور جهت­ دهی به ایده ها، طرح ها و اختراعات تولیدی در راستای نیازهای بخش صنعتی و خدماتی کشور و ایجاد ثروت به عنوان سایر اهداف این جشنواره نام برد.

قوام تصریح کرد: طرح ­های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی توسط هیأت داوران در نمایشگاه جانبی جشنواره به صورت پوستر ارائه می شوند.

وی یادآور شد: همزمان با این جشنواره، سمینار تخصصی "آشنایی با روش های نوین کارآفرینی و جذب سرمایه­ گذار" توسط مدرسان بنام دوره­ های مدیریت، کارآفرینی، اصول و فنون مذاکره و روش­ های جذب سرمایه­ گذار برگزار می شود.

قوام ابراز امیدواری کرد: این جشنواره با استقبال چشمگیر ایده پردازان و فعالان حوزه صنعت و فناوری کشور روبرو و بطور منظم و سالانه برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار