این سانحه رانندگی در ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه بامداد امروز شنبه ۸ تیر ماه این خبر به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد، که بلافاصله تیم پایگاه اورژانس عباس آباد به محل حادثه در منطقه لنگا نرسیده به ماشال در جاده عباس آباد به کلاردشت اعزام شدند.
کد خبر: ۷۵۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 29 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه باز هم سانحه رانندگی و بی احتیاطی در مازندران قربانی گرفت .

بر اساس این گزارش، در این این حادثه خونین که حوالی ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه بامداد امروز براثر برخورد ۲ خودروی پراید و نیسان در "لنگا " حوالی روستای ماشاء الله آباد شهرستان عباس آباد به وقوع پیوست متاسفانه هر چهار نفر در محل وقوع حادثه کشته شدند.

در ضمن سخنگوی اورژانس مازندران هم از برخورد مرگبار خودروی پراید و نیسان در جاده عباس آباد- کلاردشت خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت و گو یی، با بیان اینکه در ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه بامداد امروز شنبه ۸ تیر ماه این خبر به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد، اظهار کرد: بلافاصله تیم پایگاه اورژانس عباس آباد به محل حادثه در منطقه لنگا نرسیده به ماشال در جاده عباس آباد به کلاردشت اعزام شدند.

وی افزود: پس از اطلاع از وقوع حادثه، مرکز پیام اورژانس مازندران بلافاصله تیم پایگاه اورژانس شهرستان عباس آباد به محل وقوع حادثه اعزام کرد که حادثه دیدگان هیچ گونه علائم حیاتی نداشتند.

سخنگوی اورژانس مازندران تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه ۴ نفر، دو آقا و دو خانم در دم جان باختند و با بررسی های تیم اورژانس همگی فاقد علائم حیاتی بودند.

 گفتنی ست

جاده عباس آباد - کلاردشت حدود ۳۵ کیلومتر طول دارد و این مسیر ارتباطی که از داخل جنگل می‌گذرد بسیاری از مسافران و گردشگران که مقصد آنها غرب مازندران و حتی استان گیلان است برای رهایی از معضل ترافیک این مسیر را برمی گزینند.

غرب مازندران به علت برخورداری از موقعیت‌های ممتازی مانند جنگل و دریا در تمامی فصول سال بویژه نیمه نخست پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگراست.

 

برچسب ها: چهار کشته ، مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار