مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
کد خبر: ۷۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 08 August 2015
به گزارش  تابناک بوشهر به نقل از پایگاه اطاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس؛ متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

(( ن والقلم و مایسطرون ))

١٧ مردادماه همزمان با شهادت شهید عرصه ی خبر ، محمود صاردمی را روز خبرنگار نامگذاری کرده اند،  فرا رسیدن این روز که  تبلور مبارک و توامان قلم، ایثار و شهادت است را به فعالان حوزه رسانه و خبر تبریک می گویم.

 بدون شک تکریم خبرنگاران ارج نهادن به تلاش های خستگی ناپذیر این مجاهدان عرصه آگاهی امری ساده نیست و امیدوارم در سالی که به عنوان سال ملت و دولت،همدلی و همزبانی نامگذاری شده است خبرنگاران به مدد رسانه های نوین زبان گویای دولت و ملت در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی باشند.

سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از شرکت ملّی نفت ایران همواره کوشیده است تا با تسهیل شرایط فعالیت و تقویت تعامل اصحاب رسانه با صنعت نفت در این منطقه ی استراتژیک ، فرصتی مغتنم را  جهت انعکاس مطلوب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی فراهم سازدو یقیناً نقش و جایگاه خبرنگاران در انعکاس این دستاوردها بر هیچ کس پوشیده نیست .

انعکاس و انتشار بموقع ، صحیح و علمی بهره برداری از فاز 12 پارس جنوبی ، کلنگ زنی طرح بزرگ پالایشی سیراف ، مشارکت 400 میلیاردی وزارت نفت در پروژه ها و طرح های عام المنفعه ی استان بوشهر،رشد چشمگیر تولید گاز و تامین گاز کشور ، افزایش چشمگیر صادرات کالا از منطقه ویژه پارس و  مشارکت در طرح نخبه پروری محیط پیرامونی و  ...  طی یکسال گذشته نمونه ای از تلاش های به ثمر نشسته ی خبرنگاران و اصحاب پرتلاش رسانه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بوده است که در امیدبخشی به جامعه اثربخش بوده اند.

در پایان ضمن تقدیر مجدد از فعالیت های خبرنگاران محترم ، با ارزوی روزهای درخشان صنعت بالنده ی نفت و گاز و پتروشیمی  در پایتخت انرژی کشور در راستای سیاست های کلان دولت تدبیر و امید و تدابیر ویژه مقام عالی وزارت نفت ،این صنف ارزشمند  را به استمرار پوشش  دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و  دولت تدبیر و امید دعوت می نمایم.

همواره سربلند و پیروز باشید.

مهدی یوسفی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار