فرماندار مشهد گفت: ضرورت دارد مدیریت کتابخانه‌ها از صفر تا صد به شهرداری سپرده و از دوباره‌کاری و موازی‌کاری پرهیز شود.
کد خبر: ۷۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 07 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین منصوری در نشست با مشاور و رئیس حوزه شهردار و شهرداران مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد، اظهار داشت: ضرورت دارد مدیریت کتابخانه‌ها از صفر تا صد به شهرداری سپرده شود و از دوباره‌کاری و موازی‌کاری پرهیز شود.

وی افزود: مشهد مقدس سالیانه میزبان میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی است و به همین دلیل نیز نقش مدیریت شهری از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار مشهد بیان کرد: در عین حال پرداختن به یک مسئله خاص و یک حوزه نباید سبب شود تمام وقت مدیران را بگیرد. باید به همه امور رسیدگی کرد.

منصوری گفت: هنر را در این می‌بینم که همه دست به دست هم دهند و کاری کنند تا اعتمادسازی صورت گیرد. اگر شهرداری کاری کند که موفقیت به همراه داشته باشد، این حس موفقیت به بنده هم انتقال می‌یابد.

وی تصریح کرد: چه بخواهیم چه نخواهیم، سرنوشتمان به هم گره خورده است و باید در عمل این همکاری را نشان دهیم.

فرماندار مشهد به بیان خاطراتی از زمان وقوع یک حادثه طبیعی در شهر پرداخت و گفت: در آن زمان حضور مسئولان شهری در بین مردم و دوشا دوش آنان حرکت کردن، سبب قوت قلب مردم شد و این حضور، نشان از همدلی مسئولان داشت.

منصوری عنوان کرد: مردم نسبت به مسائل و امور مختلف آگاه هستند و وقتی همراهی مسئولان را احساس می‌کنند، بسیاری از مشکلات برایشان قابل حل و فصل است. نمونه آن را می‌توان در استقامت مردم در برابر تحریم‌های اقتصادی، حضور پرشورشان در انتخابات و... مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: البته این مسائل سبب می‌شود مسئولیت مدیران سنگین‌تر شود.

مجید پیراسته، مشاور شهردار مشهد نیز در این نشست اظهار داشت: تلاش می‌کنیم از هیچ تلاشی برای نشاط و شادابی مردم فروگذار نکنیم. به همین دلیل نیز روزانه رقم قابل توجهی برای این منظور هزینه می‌کنیم.

وی افزود: در واقع از سهم هر آنچه که در نشاط و شادابی مردم نقش دارد، کم نکردیم. اگر پروژه‌ای نیز به تاخیر افتاده، جایی اینکار صورت گرفته است که چیزی از نشاط و شادابی مردم کم نشود.

مشاور و رئیس حوزه شهردار مشهد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع مسایل مرتبط با شهرسازی اشاره کرد و گفت: مسئولیت اجرا در مسایل شهرسازی با شهرداری است و این درست نیست که عده‌ای مطرح می‌کنند الان زمان رعایت قانون رسیده است.

پیراسته خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از مشکلات شهرستان مشهد، مرتبط با شهر مشهد با جمعیت 3 میلیون نفر است. اگر 80 درصد این مشکلات حل شود، می‌توان گفت ماموریت‌مان را در حوزه‌های مختلف انجام داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار