فستیوال تئاتر رضوی در دهه کرامت امسال در مجموع «تئاترشهر» مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 06 August 2015
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در گفتگو با «شهرآرا»؛ با بیان این خبر گفت: در این فستیوال ۶ نمایش از آثار دهمین جشنواره تئاتر رضوی از ۲۴مرداد تا ۴شهریورماه در سه سالن اصلی، بهار و عروسکی مشهد روی صحنه می‌روند.

وی افزود: در فستیوال تئاتر رضوی در دهه کرامت امسال نمایش‌های «نیم مرده» به نویسندگی و کارگردانی علی عابدی که کار مشترکی از دو کشور ایران و تاجیکستان است، در ابتدای شهریورماه امسال در سالن اصلی «تئاترشهر» مشهد روی صحنه می‌رود.صباغ ادامه داد: همچنین نمایش‌های «آنم آرزوست» به کارگردانی محمد زوار بی‌ریا از تهران و نمایش «بوسیدنت به وقت تگرگ» به نویسندگی میلاد اکبرنژاد، اثر مشترک سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و کارگردانی محمد شاکری، علی حاتمی‌نژاد و حسین ابراهیمی در مجموعه تئاترشهر مشهد روی صحنه خواهند رفت.

وی با اشاره به اجرای اثر دیگری در این فستیوال گفت: به‌زودی نمایش دیگری را اعلام خواهیم کرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دو تئاتر کودک‌ونوجوان هم در همین فستیوال در تالار عروسکی اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ این فستیوال توسط انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی با مشارکت اداره کل‌های ارشاد اسلامی خراسان رضوی و خراسان شمالی و نیز بنیاد فرهنگی‌هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار