مدیرعامل آبفای استان :
به گفته مدیر عامل آبفای استان: توسعه شبکه جمع‌آوری به‌طول 138 کیلومتر،اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب بطول 14 کیلومتر و احداث خطوط انتقال بطول 4 کیلومتر پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۷۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 01 August 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی: رسول اکبری مدیرعامل آبفای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به ضرورت توسعه تصفیه خانه‌های فاضلاب استان و نقش آن در ارتقاء سلامت و بهداشت جامعه، ظرفیتی بالغ بر 39 هزار متر مکعب فاضلاب در قالب احداث یا توسعه تصفیه خانه‌های شهرهای خوی، نقده و سردشت، به مجموع حجم فاضلاب جمع‌آوری شده در استان افزوده می‌شود.

اکبری با بیان بودجه مصوب امسال این شرکت گفت: پروژه‌های اجرایی در بخش آب شامل احداث و توسعه شبکه آب به‌طول 38 کیلومتر،اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب به طول 72 کیلومتر و خطوط انتقال آب به طول 25 کیلومتر است.

اکبری تصریح کرد: امسال توسعه شبکه جمع‌آوری به‌طول 138 کیلومتر،اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب بطول 14 کیلومتر و احداث خطوط انتقال بطول 4 کیلومتر پیش‌بینی شده که بر اساس این برنامه، قراراست بیش از 36 هزار و 900 رشته آحاد انشعاب آب و 39 هزار و 300 رشته آحاد انشعاب فاضلاب، در سطح استان نصب شود.

مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان‌غربی افزود: مطابق برنامه‌ریزی انجام یافته، امسال تعداد 17 هزار و 600 فقره کنتور خراب مشترکین تعویض و تعداد 7 هزار و 355 فقره انشعاب غیر استاندارد، اصلاح و بازسازی می‌شود.

وی افزود: در برنامه‌ریزی صورت گرفته برای امسال، پیش‌بینی می‌شود که تعداد 16 حلقه چاه به منظور تأمین بخشی از نیاز آبی

استان حفر و تعداد 19 حلقه چاه،تجهیز و به بهره‌برداری برسد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار