عضو شورای شهر مشهد:
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در بحث جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز نباید به هیچ وجه در اجرای قانون استثنا قائل شویم.
کد خبر: ۷۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 04 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمد آصفی‌یزدی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در شهر مشهد اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که امروز در منظر شهری مشهد به چشم می‌خورد نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و بدون مجوز در سطح شهر بوده که باید شهرداری با نصب این تابلوها برخورد کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز شهری از سطح شهر مشهد سبب زیباسازی سیما و منظر شهری می‌شود و در همین راستا اعضای شورای شهر به دنبال این هستند که تمام تابلوهای غیرمجاز سطح شهر جمع‌آوری شود.

وی افزود: موضوع قابل توجه در بحث جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز این است که نباید به هیچ وجه در اجرای قانون استثنا قائل شویم.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: همه دستگاه‌ها اعم از دولتی، غیر دولتی و سایرین باید تابع قانون باشند و چنانچه فعالیت آنها در چارچوب قانون صورت گرفت باید ضوابط را رعایت کرده و حقوق شهر را پرداخت کنند.

آصفی‌یزدی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد تصور می‌کنند که شهرداری یا شورا برای نصب اینگونه تابلوها برای برخی از ارگان‌ها استثنا قائل می‌شود، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر مشهد هیچ مصوبه‌ای برای استثنا قائل شدن با هیچ ارگان و شرکت خاصی نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار