زن جوانی که به‌طور موقت با مردی جوان ازدواج کرده بود، به‌طرز مرموزانه‌ای به قتل رسید.
کد خبر: ۷۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 04 August 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، این زن سی‌ساله چندی قبل از همسرش جدا شد. او از مدتی پیش به عقد موقت مردی جوان درآمد. زن جوان در ارتباط‌های خود با این مرد، با باجناق او نیز آشنا شد. «ه» روز سی‌ام تیر با مرد سی‌ساله قرار ملاقات داشت؛ اما مرد جوان با باجناق خود به سراغ زن سی‌ساله رفت. در این لحظه به‌دلیل اختلافاتی که از قبل با هم پیدا کرده بودند، مشاجره و درگیری لفظی بین آن‌ها بالا گرفت. زن جوان سروصدا می‌کرد و مرد سی‌ساله و باجناقش که از کوره در رفته بودند، با مشت ضربه‌ای به گیج‌گاه او زدند و این زن را خفه کردند و جسد را با خودروی نیسان خود به زمین‌های حاشیه شهر سبزوار انتقال دادند.

اوایل بامداد روز سی‌ام تیرماه بود که دو مرد جوان جسد زن را رها کرده و پا به فرار گذاشتند. شهروندانی که جسد زن جوان را دیده بودند، موضوع را به پلیس اطلاع دادند و کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر و به دستور مقام قضایی تحقیقات اولیه پرونده را به عمل آوردند.

سرهنگ سیدمحمد‌هاشمی، فرمانده انتظامی سبزوار در این‌باره به شهرآرا گفت: پلیس با پیگیری علمی این پرونده و مطالعه دقیق سرنخ‌های موجود دو متهم به قتل را شناسایی و پس از گذشته حدود دو هفته از زمان وقوع قتل، آن‌ها در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سبزوار دستگیر کرد. دو باجناق در ابتدا با تناقض‌گویی قصد داشتند مسیر تحقیقات پلیسی را منحرف کنند؛ اما آن‌ها دربرابر شواهد و ادله موجود ناچار به بیان حقیقت شدند و به ارتکاب قتل اعتراف کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار