مسابقات والیبال بانوان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی شهرداری خوی برگزار می شود.
کد خبر: ۷۱۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 01 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
مهندس اکبرزاده شهردار خوی ضمن اشاره به اقدامات مختلف شهرداری در راستای افزایش فضای مفرح اجتماعی اظهار داشت: افزایش فضاهای مفرح، پویایی و نشاط اجتماعی را شکل میدهد و جامعه سالم حاصل حضور و زندگی انسانهای شاد،مثبت اندیش با سلامت جسمی و روانی .

شهردارخوی افزود : تفکرات و سیاست گذاری های کلی در شهرداری ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار تمام اقدامات گسترده و متنوع عمرانی، با اندیشه ای نو در ارتقای شاخص های رشد فرهنگی رضایتمندی شهروندان و توجه ویژه به جامعه جوان و بانوان است.

اکبرزاده تصریح کرد: در سال جاری برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی از سوی شهرداری خوی برای شهروندان برگزار شد و استقبال با شکوه مردم فرهنگ دوست خوی از این ویژه برنامه ها توانست روزهای کم نظیری را در شهر خوی ایجاد کند و این حرکت موثر فرهنگی طی سالهای اخیر زمینه های مشارکت مردم و تدوین فعالیت ها و اقدامات تازه با تفکرات جدید را فراهم سازد.

وی گفت: ورزش های گروهی یکی از راهکارهای اساسی سلامت فردی و اجتماعی هستند که شهرداری خوی نیز در همین چهارچوب برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی همچون فوتبال محلات خوی با حضور بیش از ۶۰۰ نوجوان خویی، تجهیز بیش از ۱۵ پارک و فضای سبز شهری به لوازم بازی و ورزشی را در سال جاری به اجرا گذاشت.

شهردار خوی اضافه نمود : احداث پروژه های عمرانی با رویکرد فرهنگی و ورزشی، احداث سالن های ورزشی چند منظوره و خانه جوان با همراهی و مشارکت برخی از نهادهای شهرستان ، احداث خانه محله و برگزاری مسابقات والیبال بانوان خوی از جمله اقداماتی که شهرداری خوی در دستور کارخود قرارداده و گام های مهمی در این حوزه ها برداشته است .

علی اکبر چیت ساز مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خوی نیز با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال بانوان خوی گفت: مسابقات والیبال بانوان خوی برای اولین بار بصورت گسترده و با حضور تیم های مختلف برگزار می شود.

چیت ساز افزود: بازیهای والیبال با حضور تیم های نهادها و بخش های شهرستان و تیم های والیبال فعال خوی برگزار می شود و حضور تیم های محلات و آماتور بدون رده بندی سنی و اهدای جوایز ارزشمند از مهمترین ویژگی این مسابقات است.

مدیر فرهنگی شهرداری گفت: علاقمندان در رده های سنی مختلف میتوانند جهت ثبت نام و ارائه مدارک در تیم های والیبال از ۱۵ الی ۱۹ بهمن ماه به هیئت والیبال شهرستان خوی و یا مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری مراجعه نمایند.

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی همچنین گفت: جوایز نقدی تیمهای برتر
مسابقات نیز به ترتیب ۳ میلیون تومان به همراه کاپ قهرمانی برای تیم اول،۲ میلیون تومان به همراه کاپ قهرمانی برای تیم دوم و ۱/۵میلیون تومان به همراه کاپ قهرمانی برای تیم سوم خواهد بود.

چیت ساز خویی گفت: حضور علاقمندان در این مسابقات بصورت رایگان می باشد.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار